Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Директору комунального підприємства «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд» повідомлено про нову підозру за фактом розтрати 104 млн гривень під час будівництва Подільського мосту. Про це повідомляє Київська прокуратура.  

Згідно з матеріалами слідства, з 2017 року на підставі договору, укладеного з КП, генпідрядник із залученням підконтрольних підрядних організацій здійснює роботи із завершення будівництва Подільського мосту. Правоохоронці встановили численні фінансові зловживання керівників підприємств, які запровадили схему розкрадання бюджетних коштів через завищення обсягів та вартості виконаних робіт.

У березні 2023 року комунальне підприємство, генпідрядник та підрядна організація підписали чергові акти приймання виконаних будівельних робіт, що стосуються витрат на оренду та експлуатацію спеціальних машин та механізмів. На підставі цих документів на рахунок однієї з підрядних організацій були перераховані кошти у сумі 181 млн гривень. У той же час, будівельно-технічна експертиза встановила завищення вартості оренди вказаної техніки на загальну суму 104 млн гривень. Кошти перерахували на рахунки кількох підприємств з ознаками фіктивності під виглядом закупівлі взуття, господарських товарів, запчастин тощо.  

Раніше директору КП та керівнику генпідпрядної організації прокуратура повідомила про підозру у завданні збитків на понад 6 млн гривень. У травні 2023 року прокуратура передала до суду обвинувальний акт щодо керівника генпідрядної організації за фактом розтрати понад 36 млн гривень через завищення вартості робіт.

Подільський міст розпочали будувати ще 1993 року. Однак майже одразу будівництво зупинили через відсутність фінансування. До проєкту повернулися тільки через десять років. Тоді спорудження моста планували закінчити у 2008 році. Та через брак фінансування у 2010 році будівництво знову відклали.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button