Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Учасники Київського форуму міської мобільності 2023 просять мера Віталія Кличка звільнити директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора за некомпетентність.

18 червня 2023 року відбувся Київський форум сталої мобільності 2023 за участю громадських організацій, які просувають питання сталої мобільності в столиці і занепокоєні поточною ситуацією з ігнорування транспортних проблем міста.

Представники організацій Марш за Київ, Urban Crew, U-Cycle, Пасажири Києва, Рада з Урбаністики Києва, а також присутні підписали декларацію до Кличка про необхідність вжиття невідкладних десяти рішень для покращення громадського транспорту, швидкої появи нової велосипедної інфраструктури та створення безбар’єрних просторів, що в умовах війни та її наслідків є надзвичайно важливим.

Першим пунктом в декларації є вимога звільнити директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора, який за майже два роки на посаді системно протидіяв розвитку транспортної інфраструктури міста у напрямках, які передбачено Стратегією до 2025 року – а саме безбар’єрність, зв’язна велоінфраструктура, розвиток громадського транспорту.

Учасники форуму заявляють, що під керівництвом Кандибора ухвалюються рішення які шкодять місту, його жителям та нівелюють весь прогрес в сфері сталої мобільності, який напрацьовувався роками. Зокрема, саботується облаштування безбар’єрних пішохдіних переходів, ліквідовано сектор розвитку веломережі, зупинено процес громадського обговорення проектів організації дорожнього руху, ліквідовано смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки, не вживаються дії щодо відновлення роботи 30 автобусних маршрутів та реалізації положень звіту Світового Банку.

Підписану декларацію ви можете знайти за посиланням.

SONY DSC

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button