Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ярослав Храмов

Цього року на восьми вулицях Києва облаштують велодоріжки, повідомила заступниця начальника управління транспорту та міської мобільності Департаменту транспортної інфраструктури Дар’я Данилюк «Вечірньому Києву».

Оновлені схеми дорожнього руху будуть на восьми вулицях: Арсенальній (Печерський район), Тампере (Дніпровський район), Вифлеємській (Дніпровський район), Гонти (Шевченківський район), Катерини Білокур (Печерський район), Червоноткацькій (Дніпровський район), Миколи Кибальчича (Дніпровський район), та Івана Микитенка – від вулиці Остафія Дашкевича до вулиці Братиславської (Дніпровський район).

У Дептрансі обіцяють облаштувати дороги з розмітками та новими дорожніми знаками. Додатково під час ремонтів планують облаштувати ще 30 кілометрів веломережі.

У 2018 у Києві ухвалили концепцію розвитку велосипедної інфраструктури. Вона була розрахована до 2025 року та передбачала облаштування 240 км веломаршрутів та понад 1000 км транспортних, рекреаційних та приміських шляхів для велосипедистів. Загалом на сьогодні у Києві нараховується близько 200 кілометрів велодоріжок, запевняє чиновниця.

Водночас в організації U-Cycle розповіли, що на понад десяти вулицях має з’явитись велоінфраструктура цього року. Серед них є ділянка бульвару Лесі Українки від Басейної до Алмазова довжиною 1,5 км. Проте відповідно до затвердженої схеми велосмуги там буде лише 100 метрів. Ще 300 метрів на вулиці Січових Стрільців і трохи більше кілометра на трьох вулицях Воскресенки.

Вже реалізована велодоріжка по вулиці Спаській пролягає посеред тротуару і впирається в сходи (така ж ситуація на вулиці Почайнинській). Хоча початково й був продуманий план, Дептранс КМДА погодив нову схему з велоінфраструктурою, якою неможливо користуватись безпечно та зручно.

Загалом у рамках поточних ремонтів має з’явитись близько 2,5 км велоінфраструктури, ще близько 5 км в рамках капітальних ремонтів. За даними експертів, це в десять разів менше, ніж з’явилось 2021 року та було заплановано на 2022 рік. Також на 2023 рік не заплановано будівництво жодного веломаршруту. Крім того, на жодній з вулиць, де у 2022-23 роках перекладали бруківку, не було облаштовано асфальтовані велодоріжки.

«Як бачимо, на понад 10 київських вулицях може і звучить як серйозна робота, але насправді це менше 10 км і тільки 10% від минулого прогресу та планів на 2022 рік. Нагадаємо, що у 2023 році на капітальні ремонти, реконструкції і нове дорожнє будівництво заплановано витратити понад 6,5 млрд грн», – повідомили експерти.

Данилюк також прокоментувала ліквідацію сектору розвитку велоструктури. За її словами, зараз обов’язки з розвитку велоструктури покладені на комунальне підприємтво «Центр організації дорожнього руху».

«Працівники ліквідованого сектору розвитку веломережі нині працюють у ЦОДРі, а в самому Департаменті транспорту функціонує відділ організації дорожнього руху, який також займається розвитком велосипедної інфраструктури та веломережі в Києві», – зазначила чиновниця.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button