Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Четвертого червня Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА презентував нову айдентику.

Департамент отримав нинішню назву в середині травня — раніше це було Управління екології та природних ресурсів.

Стиль розробила агенція «Підвал 42», яка безкоштовно робить дизайн для волонтерських організацій. На айдентику для кліматичного департаменту також не було витрачено бюджетних грошей. 

Розробляючи айдентику, дизайнери закладали такі принципи:

  • візуальна комунікація має бути інклюзивною, простою і щирою;
  • усі матеріали, на яких з’являється логотип Департаменту, мають бути максимально екологічними;
  • дизайн передбачає мінімалізм та багато білого простору.

«Персонально для мене дуже важливий проєкт: нарешті щось дати місту, а не тільки коментувати та критикувати», — зазначає співзасновник «Підвал 42» Олександр Біленко.

Раніше агенція створила іронічну соціальну рекламу, яка критикувала київську міську політику. Плакати закликали киян, які виїхали за кордон, повертатися, бо Київ став нібито таким само комфортним, як і європейські столиці:

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button