Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23582 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мережа побутової електроніки Comfy була однією з українських компаній, які підтримали прайд-місяць. Маркетингова директорка Марія Назаренко повідомила, як це позначилося на продажах.

У червні низка компаній публікували пости з веселковою символікою та заявами про повагу до різноманітності. Серед них були мобільні оператори Vodafone, Lifecell, Київстар, ЦУМ тощо.

Укрпошта запостила у твіттері логотип у веселковому забарвленні , а Приватбанк додав ЛГБТ-обкладинки для карток. Деякі активістки звернули увагу на те, що це державні компанії, в той час, як найближчі їхні приватні конкуренти — Нова пошта та monobank — не відреагували на прайд-місяць.

Підтримка ЛГБТ може мати різні піар-наслідки для бізнесів, залежно від настроїв у суспільстві. У західних суспільствах зазвичай така позиція допомагає додати балів до символічного капіталу. Цим, зокрема, користуються компанії з проблемною репутацією, вдаючись до пінквошингу.

Це не перший рік, коли українські компанії відкрито підтримують прайд-місяць. Той же ПриватБанк уже запускав веселкові обкладинки для віртуальних карток.

Цього разу найбільший резонанс викликала заява Comfy — дякуючи передусім членам групи «Права Молодь», пов’язаній із «Правим сектором», які пікетували магазини мережі в кількох містах, назвавши це «всеукраїнською акцією бойкоту». Чимало хейтерських коментарів зібрали й соцмережі, наприклад, такі: «На слизьку доріжку стаєте, підтримуючи необільшовистську спільноту».

«Права молодь» пікетує Comfy у Львові

Хоча багато коментаторів у соцмережах пообіцяли не купувати нічого в Comfy, продажі мережі не впали, а навпаки зросли. Це, щоправда, радше пов’язано з акцією щодо майже безкоштовної доставки, повідомила маркетингова директорка Марія Назаренко.

Шість клієнтів попросили видалити їх із бази.

Натомість кількість підписників у твіттері зросла втричі. Також дещо підросли сторінки у фейсбуці та інстаграмі. Підтримка ЛГБТ дала компанії п’ять мільйонів одиниць органічного охоплення, включно з усіма репостами, цитатами, публікаціями у ЗМІ тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button