Як підтримка ЛГБТ позначилася на показниках компанії Comfy?
Заява Comfy викликала чи не найбільший резонанс — дякуючи передусім членам групи «Права Молодь», які пікетували магазини в кількох містах.
Заява Comfy викликала чи не найбільший резонанс — дякуючи передусім членам групи «Права Молодь», які пікетували магазини в кількох містах.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережа побутової електроніки Comfy була однією з українських компаній, які підтримали прайд-місяць. Маркетингова директорка Марія Назаренко повідомила, як це позначилося на продажах.
У червні низка компаній публікували пости з веселковою символікою та заявами про повагу до різноманітності. Серед них були мобільні оператори Vodafone, Lifecell, Київстар, ЦУМ тощо.
Укрпошта запостила у твіттері логотип у веселковому забарвленні , а Приватбанк додав ЛГБТ-обкладинки для карток. Деякі активістки звернули увагу на те, що це державні компанії, в той час, як найближчі їхні приватні конкуренти — Нова пошта та monobank — не відреагували на прайд-місяць.
Підтримка ЛГБТ може мати різні піар-наслідки для бізнесів, залежно від настроїв у суспільстві. У західних суспільствах зазвичай така позиція допомагає додати балів до символічного капіталу. Цим, зокрема, користуються компанії з проблемною репутацією, вдаючись до пінквошингу.
Це не перший рік, коли українські компанії відкрито підтримують прайд-місяць. Той же ПриватБанк уже запускав веселкові обкладинки для віртуальних карток.
Цього разу найбільший резонанс викликала заява Comfy — дякуючи передусім членам групи «Права Молодь», пов’язаній із «Правим сектором», які пікетували магазини мережі в кількох містах, назвавши це «всеукраїнською акцією бойкоту». Чимало хейтерських коментарів зібрали й соцмережі, наприклад, такі: «На слизьку доріжку стаєте, підтримуючи необільшовистську спільноту».
Хоча багато коментаторів у соцмережах пообіцяли не купувати нічого в Comfy, продажі мережі не впали, а навпаки зросли. Це, щоправда, радше пов’язано з акцією щодо майже безкоштовної доставки, повідомила маркетингова директорка Марія Назаренко.
Шість клієнтів попросили видалити їх із бази.
Натомість кількість підписників у твіттері зросла втричі. Також дещо підросли сторінки у фейсбуці та інстаграмі. Підтримка ЛГБТ дала компанії п’ять мільйонів одиниць органічного охоплення, включно з усіма репостами, цитатами, публікаціями у ЗМІ тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті