У Чернігові курсуватимуть нові низькопідлогові автобуси з валідаторами для безготівкової оплати
На маршрутах працюватиме 99 автобусів, 75 з них низькопідлогові, 44 — 2022/2023 років виробництва.
На маршрутах працюватиме 99 автобусів, 75 з них низькопідлогові, 44 — 2022/2023 років виробництва.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З десятого липня у Чернігові курсуватимуть нові низькопідлогові автобуси, що приїздять за графіком, за проїзд тут можна буде розрахуватися безготівково. Про це повідомляє міська рада.
У місті всі автобусні маршрути обслуговують четверо перевізників, яких обрали на конкурсі. З сьогоднішнього дня на маршрутах працюватиме 99 автобусів, 75 з них низькопідлогові, 44 — 2022/2023 років виробництва. До кінця липня у всіх будуть встановлені стаціонарні валідатори, обіцяють в міськраді.
«Чернігівські маршрутки, в народі “консервні банки”, нарешті можна буде називати міськими автобусами. Без перебільшень можна сказати, що сьогодні в Чернігові найбільш якісний громадський транспорт в Україні», — заявив в.о. міського голови Олександр Ломако про реформування сфери громадських перевезень.
Після завершення активних бойових дій на території Чернігівщини та повяви необхідності відновити громадські перевезення, було ухвалено рішення реалізувати розроблений ще до 24-го лютого 2022 року проєкт реформування цієї сфери. Так, з вулиць зникли тісні «Рути», курсують тільки машини середньої та великої місткості. Розроблена нова транспортна мережа, яка буде обслуговуватися перевізниками вже як постійна.
30 нових низькопідлогових машин «Чернігівського автозаводу» з понеділка обслуговуватимуть маршрути №24, 25 та 33. Останній запускається вперше і буде закривати потреби, в тому числі, мешканців мікрорайону Зарічний.
Наразі місту не вистачає водіїв – це питання актуальне як для комунального, так і приватних перевізників. Крім того, «Рути» продовжують курсувати на приміських маршрутах, договір з якими укладав профільний департамент ОВА.
«Хмарочос» писав, що, відновлюючи роботу транспорту після обстрілів навесні 2022 року, місто запровадило доплати приватним перевізникам за виконання транспортної роботи. Так, перевізник мусить дотриматися низки умов: виконати погоджені графікі руху на 94%, забезпечити доступність транспорту для маломобільних груп населення та функціонування електронного квитка.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті