Париж підвищить плату за паркування для великих автівок
«Тут немає бездоріжжя, гірських серпантинів… Позашляховики абсолютно непотрібні у Парижі», — кажуть у мерії.
«Тут немає бездоріжжя, гірських серпантинів… Позашляховики абсолютно непотрібні у Парижі», — кажуть у мерії.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
З першого січня наступного року Париж стягуватиме з власників позашляховиків і габаритних автомобілів вищу плату за паркування, повідомляє The Guardian.
Наразі ще не вирішено, автівки якого розміру та з яким об’ємом двигуна підпадатимуть під обмеження. Однак очікується, що для електромобілів зроблять виключення.
Фредерік Бадіна-Серпетт, представник партії «Європа — Екологія — Зелені», що ініціювала підвищення тарифів, каже, що Париж та інші французькі міста страждають від феномену «ожиріння автомобілів». За останні чотири роки кількість позашляховиків у столиці зросла на 60%. Зараз вони займають 15% паркувальних місць на вулицях.
Читайте також: У США проблема – паркомісця стали замалими для автівок
Джипи та кросовери гучніші за менші автівки, споживають більше пального, займають більше місця на дорозі. У муніципалітеті вважають, що великі машини не є адекватними міському середовищу.
«Тут немає бездоріжжя, гірських серпантинів… Позашляховики абсолютно непотрібні у Парижі. Ба більше, вони небезпечні, громіздкі та потребують багато ресурсів для виробництва», — заявив Давид Беяр, заступник мера з громадського простору та мобільності.
У Франції, втім, є проавтомобільне об’єднання 40 millions d’automobilistes («40 мільйонів автомобілістів»), яке переконує, що великі машини купують великі родини, саме щоб не купувати кілька менших автівок.
Підвищення плати за паркування габаритних автівок також анонсували у Ліоні та Греноблі.
Кілька років тому в Німеччині розглядали заборону на в’їзд до міст SUV-моделей — після того, як у Берліні водій кросовера знепритомнів і збив насмерть чотирьох пішоходів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті