Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/dalevince

Бізнесмен Дейл Вінс планує запустити перші у Великій Британії електричні авіалінії, повідомляє The Guardian.

Спершу флот авіакомпанії Ecojet включатиме літаки на 19 місць, які виконуватимуть рейси з Единбурга до Саутгемптона. Перший рік літатимуть на гасовому авіапальному й лише потім встрановлять двигуни, які працюватимуть на водневій енергії. Літак зможе долати до 500 кілометрів.

На борту подаватимуть рослинну їжу, бортпровідники носитимуть екологічно вироблену уніформу.

По закінченні першого етапу, через 18 місяців, додадуть літаки на 70 місць, які виконуватимуть маршрути в Європу. 

Тарифи Ecojet будуть співмірними до цін на квитки на ринку. Компанія планує залучити масових споживачів, а не лише тих, хто непокоїться через свій вуглецевий слід.

Те, що перший час Ecojet працюватиме на гасовому пальному, Вінс пояснює тим, що це необхідно для швидшого старту. 

«Це може виглядати суперечливо, але в основі цього проєкту лежить утилізація існуючих літаків та їхнє переобладнання. Це прагматичний підхід, який означає, що ми не втрачатимемо час. Ми розбудуємо інфраструктуру, піднімемо літаки в повітря і замінимо двигуни, коли це стане можливим», — пояснює бізнесмен.

У 1995 році Вінс, колишній хіппі та послідовник руху нью-ейдж, заснував першу в Британії компанію зеленої енергетики Ecotricity й відтоді присвятив себе пошуку екологічних рішень.

Вінс переконаний, що екологічний спосіб життя не означає відмову від благ цивілізації.

В авіації зараз експериментують із біопальним, яке виготовляється з відходів сільського господарства. Вінс відкидає такий варіант, вважаючи, що для забезпечення літаків пальним забракне землі під вирощування культур.

Натомість Вінс вважає водень перспективним для авіації, бо він мало важить.

Бізнесмен зараз не користується літаками. Він чекає запуску власної екологічної авіакомпанії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button