Перекладання бруківки на вулиці Хмельницького викликало хвилю обурення. Чи справді це так погано?
Перекладання бруківки — це рутинний процес утримання доріг.
Перекладання бруківки — це рутинний процес утримання доріг.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Від червня на вулиці Богдана Хмельницького в Києві ремонтують покриття. Закупили лише пісок і цемент, а всю стару гранітну бруківку повертають на місце після усунення просідань і нерівностей. Під час ремонту мають облаштувати сім наземних переходів і 12 понижень.
Перекладання бруківки викликало хвилю обурення у сецмережах: мовляв, такі витрати не на часі, коли триває війна. Наприклад, цей критичний пост громадського діяча Сергія Кошмана поширили понад 9 тисяч разів.
Голова фракції Слуга народу Давид Арахамія закидає київській владі: «Усі ці історії про барабани, стадіони, люксові овочерізки, перекладання бруківки, там, де вона не в такому жахливому стані, значною мірою дестабілізують суспільство».
Також у ЗМІ та соцмережах подейкували, що ремонт вулиці Хмельницького коштує 300 мільйонів гривень, називали й інші великі суми. У Київавтодорі стверджують, що вартість ремонту — 12 мільйонів гривень.
Урбаніст Олександр Рак вважає, що тема з бруківкою не заслуговує такої уваги. Так, торік перекладали бруківку на Подільському і Володимирському узвозах, а потім на вулиці Грушевського, але резонансу ті роботи не отримали.
Перекладання бруківки — це рутинний процес утримання доріг. 7-12 мільйонів гривень — це вартість поточного ремонту, яким постійно займаються комунальні підприємства Києва. Для порівняння, капремонт Повітрофлотського проспекту коштує 376 мільйонів гривень.
Натомість серед справді значних видатків — два мільярди на розв’язку на Оболоні, 120 мільйонів на скандальний паркінг на Прирічній, один мільярд на розв’язку на Дегтярівській, ще один мільярд в ремонт Кільцевої.
BBC Україна пояснює, чому далеко не всі видатки можна розподілити на потреби військових.
Другий рік поспіль практично усі видатки, не пов’язані з безпекою та обороною, фінансуються коштом допомоги — кредитів та грантів, що надходять від міжнародних донорів. З цих грошей не можна фінансувати армію — така умова партнерів.
Водночас практично всі доходи українського бюджету нині йдуть на фінансування армії.
З місцевих бюджетів можна фінансувати лише підрозділи тероборони. Теоретично є також можливість передавати частину доходів від податків у держбюджет.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті