Перекладання бруківки на вулиці Хмельницького викликало хвилю обурення. Чи справді це так погано?
Перекладання бруківки — це рутинний процес утримання доріг.
Перекладання бруківки — це рутинний процес утримання доріг.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Від червня на вулиці Богдана Хмельницького в Києві ремонтують покриття. Закупили лише пісок і цемент, а всю стару гранітну бруківку повертають на місце після усунення просідань і нерівностей. Під час ремонту мають облаштувати сім наземних переходів і 12 понижень.
Перекладання бруківки викликало хвилю обурення у сецмережах: мовляв, такі витрати не на часі, коли триває війна. Наприклад, цей критичний пост громадського діяча Сергія Кошмана поширили понад 9 тисяч разів.
Голова фракції Слуга народу Давид Арахамія закидає київській владі: «Усі ці історії про барабани, стадіони, люксові овочерізки, перекладання бруківки, там, де вона не в такому жахливому стані, значною мірою дестабілізують суспільство».
Також у ЗМІ та соцмережах подейкували, що ремонт вулиці Хмельницького коштує 300 мільйонів гривень, називали й інші великі суми. У Київавтодорі стверджують, що вартість ремонту — 12 мільйонів гривень.
Урбаніст Олександр Рак вважає, що тема з бруківкою не заслуговує такої уваги. Так, торік перекладали бруківку на Подільському і Володимирському узвозах, а потім на вулиці Грушевського, але резонансу ті роботи не отримали.
Перекладання бруківки — це рутинний процес утримання доріг. 7-12 мільйонів гривень — це вартість поточного ремонту, яким постійно займаються комунальні підприємства Києва. Для порівняння, капремонт Повітрофлотського проспекту коштує 376 мільйонів гривень.
Натомість серед справді значних видатків — два мільярди на розв’язку на Оболоні, 120 мільйонів на скандальний паркінг на Прирічній, один мільярд на розв’язку на Дегтярівській, ще один мільярд в ремонт Кільцевої.
BBC Україна пояснює, чому далеко не всі видатки можна розподілити на потреби військових.
Другий рік поспіль практично усі видатки, не пов’язані з безпекою та обороною, фінансуються коштом допомоги — кредитів та грантів, що надходять від міжнародних донорів. З цих грошей не можна фінансувати армію — така умова партнерів.
Водночас практично всі доходи українського бюджету нині йдуть на фінансування армії.
З місцевих бюджетів можна фінансувати лише підрозділи тероборони. Теоретично є також можливість передавати частину доходів від податків у держбюджет.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті