Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві перша та єдина маршрутка №444, що курсує від Виставкового центру до вулиці Метрологічної, відмовляється від підтримки безготівкового проїзду. Про це написав транспортний експерт Іван Черниш в спільноті «Пасажири Києва».

Маршрут, що обслуговує перевізник «Союз-Авто», відмовляється від підтримки «Київ Цифрового» з 20 липня. Черниш пише, що Дептранс розриває договори з компанією.

«Вибірковість підходу показує те що ринок вчергове в ручному режимі перерозподіляється під конкретних перевізників. Про відкриті конкурсі й взагалі годі казати, останній відбувся більше двох років тому», – вважає експерт.

Наприкінці травня у першій київській маршрутці запровадили безконтактний проїзд.

За словами Черниша, кілька років тому валідатори вже працювали на маршрутці №208 від «Київпастрансу», але сам маршрут був примарним і зараз вже не функціонує. Також в маршруті №250 перевізник «Авен-Єзер» встановлював власну систему безготівкової оплати, яка дозволяла лише оплату банківською карткою.

Крім власне можливості для пасажирів сплатити за проїзд безготівково, з’являється також можливість GPS-диспетчеризації транспорту (валідатори мають вбудований трекер), більш чіткий облік пасажиропотоку з прив’язкою до часу та навіть географічних координат, а також облік пільговиків та повноцінна компенсація за них.

Зараз у Києві певна кількість маршрутів працює без чинних договорів на перевезення. Також рухомий склад великої кількості маршрутів не відповідає договорам. У таких маршрутках буде юридично неможливо встановити валідатори. Ще одна проблема: дохід власника маршруту, зарплата водія та інші витрати — це гроші, отримані з пасажирів за день. Проїзд, оплачений через валідатор, позбавляє водія та власника цих щоденних коштів, тож перевізник муситиме міняти систему взаєморозрахунків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button