Перша в Києві маршрутка з безготівковим проїздом пропрацювала менше місяця
У маршруці №444, що курсує від Виставкового центру до вулиці Метрологічної, наприкінці травня встановили валідатор.
У маршруці №444, що курсує від Виставкового центру до вулиці Метрологічної, наприкінці травня встановили валідатор.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві перша та єдина маршрутка №444, що курсує від Виставкового центру до вулиці Метрологічної, відмовляється від підтримки безготівкового проїзду. Про це написав транспортний експерт Іван Черниш в спільноті «Пасажири Києва».
Маршрут, що обслуговує перевізник «Союз-Авто», відмовляється від підтримки «Київ Цифрового» з 20 липня. Черниш пише, що Дептранс розриває договори з компанією.
«Вибірковість підходу показує те що ринок вчергове в ручному режимі перерозподіляється під конкретних перевізників. Про відкриті конкурсі й взагалі годі казати, останній відбувся більше двох років тому», – вважає експерт.
Наприкінці травня у першій київській маршрутці запровадили безконтактний проїзд.
За словами Черниша, кілька років тому валідатори вже працювали на маршрутці №208 від «Київпастрансу», але сам маршрут був примарним і зараз вже не функціонує. Також в маршруті №250 перевізник «Авен-Єзер» встановлював власну систему безготівкової оплати, яка дозволяла лише оплату банківською карткою.
Крім власне можливості для пасажирів сплатити за проїзд безготівково, з’являється також можливість GPS-диспетчеризації транспорту (валідатори мають вбудований трекер), більш чіткий облік пасажиропотоку з прив’язкою до часу та навіть географічних координат, а також облік пільговиків та повноцінна компенсація за них.
Зараз у Києві певна кількість маршрутів працює без чинних договорів на перевезення. Також рухомий склад великої кількості маршрутів не відповідає договорам. У таких маршрутках буде юридично неможливо встановити валідатори. Ще одна проблема: дохід власника маршруту, зарплата водія та інші витрати — це гроші, отримані з пасажирів за день. Проїзд, оплачений через валідатор, позбавляє водія та власника цих щоденних коштів, тож перевізник муситиме міняти систему взаєморозрахунків.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті