Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Wiktor Kazanecki/INTERIA.PL

У районі Урсус на околиці Варшави десять років стоїть недобудований шляхопровід. На Google Maps його так і позначено — «шляхопровід без заїздів» (wiadukt bez dojazdów), повідомляє Interia.

Міст ввели в есплуатацію 31 липня 2013 року. На будівництво витратили один мільйон євро. Але шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки. Натомість сюди приходять місцеві жителі, щоб випити. Тож навколо чимало розбитих пляшок.

Фото: Wiktor Kazanecki/INTERIA.PL

Примітно, що одночасно з цим шляхопроводом поряд звели міст через залізничні колії — частину швидкісної автомагістралі S2, відомої як Варшавська південна кільцева дорога — і він чудово функціонує.

Активісти організації «Безпечний і зелений Урсус» та «Нова Лівиця» відзначили десятиліття «мосту в нікуди» зі святковим тортом. Вони також прибрали територію від розбитого скла.

Фото: facebook.com/zielonyursus

Проблема будівництва, зокрема, полягала в тому, що конструкцію розташовано частково у межах Варшави, а частково — на території міста П’ястува. Муніципалітети не змогли домовитися між собою.

Між тим, місцеві жителі хотіли б, аби шлязопровід таки добудували, бо район Урсус розрізаний залізничними коліями, а переїзди часто закриті.

Зараз обіцяють добудувати заїзди до кінця наступного року. Однак за десятиліття споруда встигла поруйнуватися, тож крім добудови доведеться вкладати кошти й у ремонт.

Фото: facebook.com/zielonyursus

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button