«Шляхопроводу в нікуди» у Варшаві виповнилося десять років
Шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки.
Шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У районі Урсус на околиці Варшави десять років стоїть недобудований шляхопровід. На Google Maps його так і позначено — «шляхопровід без заїздів» (wiadukt bez dojazdów), повідомляє Interia.
Міст ввели в есплуатацію 31 липня 2013 року. На будівництво витратили один мільйон євро. Але шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки. Натомість сюди приходять місцеві жителі, щоб випити. Тож навколо чимало розбитих пляшок.
Примітно, що одночасно з цим шляхопроводом поряд звели міст через залізничні колії — частину швидкісної автомагістралі S2, відомої як Варшавська південна кільцева дорога — і він чудово функціонує.
Активісти організації «Безпечний і зелений Урсус» та «Нова Лівиця» відзначили десятиліття «мосту в нікуди» зі святковим тортом. Вони також прибрали територію від розбитого скла.
Проблема будівництва, зокрема, полягала в тому, що конструкцію розташовано частково у межах Варшави, а частково — на території міста П’ястува. Муніципалітети не змогли домовитися між собою.
Між тим, місцеві жителі хотіли б, аби шлязопровід таки добудували, бо район Урсус розрізаний залізничними коліями, а переїзди часто закриті.
Зараз обіцяють добудувати заїзди до кінця наступного року. Однак за десятиліття споруда встигла поруйнуватися, тож крім добудови доведеться вкладати кошти й у ремонт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті