«Шляхопроводу в нікуди» у Варшаві виповнилося десять років
Шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки.
Шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У районі Урсус на околиці Варшави десять років стоїть недобудований шляхопровід. На Google Maps його так і позначено — «шляхопровід без заїздів» (wiadukt bez dojazdów), повідомляє Interia.
Міст ввели в есплуатацію 31 липня 2013 року. На будівництво витратили один мільйон євро. Але шляхопроводом досі не їздять автівки, бо він не має жодних сполучень в обидва боки. Натомість сюди приходять місцеві жителі, щоб випити. Тож навколо чимало розбитих пляшок.
Примітно, що одночасно з цим шляхопроводом поряд звели міст через залізничні колії — частину швидкісної автомагістралі S2, відомої як Варшавська південна кільцева дорога — і він чудово функціонує.
Активісти організації «Безпечний і зелений Урсус» та «Нова Лівиця» відзначили десятиліття «мосту в нікуди» зі святковим тортом. Вони також прибрали територію від розбитого скла.
Проблема будівництва, зокрема, полягала в тому, що конструкцію розташовано частково у межах Варшави, а частково — на території міста П’ястува. Муніципалітети не змогли домовитися між собою.
Між тим, місцеві жителі хотіли б, аби шлязопровід таки добудували, бо район Урсус розрізаний залізничними коліями, а переїзди часто закриті.
Зараз обіцяють добудувати заїзди до кінця наступного року. Однак за десятиліття споруда встигла поруйнуватися, тож крім добудови доведеться вкладати кошти й у ремонт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті