Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Близько 70% українських споживачів регулярно або періодично замовляють в інтернет-магазинах товари чи послуги. Купувати онлайн зручно, безпечно й, що найбільш важливо нині, економно. Адже складна економічно-соціальна ситуація, у якій ми опинилися, змушує мільйони українських споживачів змінити підхід до покупок й оптимізувати витрати. Заощаджувати фінанси можна різними способами.

Про найбільш популярні та дієві засоби економії під час покупок в онлайн-магазинах розповіли експерти інформаційно-довідкового ресурсу Codes.

6 можливостей купувати на вигідних умовах

Економити — це не обов’язково відмовляти собі в придбанні нового одягу, побутової техніки, засобів гігієни чи, скажімо, не купувати дітям іграшки. Є методи набагато ефективніші й не такі болісні:

  1. Безплатні промокоди. “Секретні коди” пропонують практично всі маркетплейси та сервіси послуг. Вони діють під час замовлення окремого товару чи певної групи, продукції конкретного бренду або кількох виробників. Знайти промокоди можна на спеціалізованих сервісах на кшталт Codes чи сайтах магазинів і суттєво зекономити. Так, середня знижка за промокодом з codes.com.ua становить 20% до 35%. Зі знижкою можна придбати не лише електроніку, взуття чи предмети інтер’єру, а й косметику, парфумерію та ювелірні прикраси. Наприклад, промокод Пандора — всесвітньовідомого ювелірного бренду — дає можливість заощадити на придбанні сережок, браслетів, кулонів, ланцюжків від 10% до 50%. 
  2. Замовлення акційних товарів. Знижки за акційними пропозиціями нерідко досягають 60-75%. Акції тривають від 2-3 днів до декількох тижнів. Серед акційних пропозицій опиняються товари з нових колекцій чи, навпаки, залишки старих. Для акції продавці можуть вибрати продукцію відомого бренду чи виробника, який тільки вийшов на ринок. Щоб не пропустити акційну пропозицію, експерти радять моніторити сайт-агрегатор або підписатися на розсилку.
  3. Розпродажі. Вони бувають сезонні, передсвяткові, тотальні, до дня народження магазину. Найвідомішою подією є “Чорна п’ятниця”. Знижки тоді максимальні — до 90%. Але не обов’язково чекати листопада, щоб замовити товар під час грандіозного розпродажу. Окремі магазини влаштовують їх що три місяці. Про розпродаж ритейлери часто повідомляють у соцмережах та месенджерах на зразок Viber та Telegram.
  4. Бонуси. Інтернет-компанії нараховують своїм клієнтам бонуси за певні дії: реєстрація на сайті, перша покупка, замовлення на певну суму, підписка на соцмережі, написання коментарів та відгуків тощо.
  5. Кешбек-сервіси. Учасникам кешбек-програм банки чи інтернет-магазини повертають на картку певну суму від кожної покупки. Щоб економити таким способом, потрібно зареєструватися. 
  6. Участь у програмі лояльності. Щоб долучитися до програми та заощаджувати на покупках, потрібно створити на сайті особистий кабінет, зробити одну чи декілька покупок на визначену суму. Залежно від суми чека клієнт отримує бали, які потім можна витратити на придбання товару чи обміняти на приз. Є також так звані дисконтні програми лояльності — покупець отримує знижку і оплачує неповну вартість товару.

Також експерти радять порівнювати ціни в декількох магазинах, мати список і дотримуватися його та не економити, купуючи дешеві неякісні речі та прилади. Вони швидко виходять з ладу, і доводиться знову йти в магазин. 

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button