Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Влада фламандських муніципалітетів на околицях Брюсселя забороняє електричні самокати через кількість дорожньо-транспортних пригод. Про це пише The Brussels Times.

Кожен муніципалітет встановлює власні правила, але, як пише видання, скарги на самокати в столиці, зокрема на перевищення швидкості та хаотичне паркування, й нові правила, спрямовані на гальмування електромобільності, впливають на їхні рішення. Невтішна статистика непокоїть місцевих чиновників, які дійшли висновку, що електросамокати вплинуть на спокійне життя передмістя.

За даними Інституту безпеки дорожнього руху VIAS, за останні два роки кількість аварій, пов’язаних з електросамокатами, зросла в Бельгії в чотири рази.

Експерти зазначають, що вороже ставлення до електросамокатів у Брюсселі, як з боку регіональних, так і муніципальних органів влади, безсумнівно, вплине на будь-яке майбутнє розширення. З 2024 року в місті залишаться лише два оператори, які матимуть не більше восьми тисяч самокатів.

Натомість деякі компанії бачать більший потенціал у прокатних велосипедах, які краще підходять для великих відстаней.

Слухайте подкаст Процес від засновників «Хмарочоса» про те, як легкий персональний транспорт (до якого входять і елеткросамокати, і моноколеса) змінив пересування містом, які проблеми це створило, і як їх тепер вирішувати.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button