Вулиця Дмитрівська, яка з’єднує Галицьку та Лукʼянівську площі, потребує реконструкції, адже останній раз капітальний ремонт там був в 1978 році. Експерти стверджують, що зараз мова має йти не про ремонтні роботи, а про повне її переосмислення.
Нещодавно кияни почали підписувати петицію з вимогою реконструювати цю вулицю, як «одну з найгірших в місті».
В 2016 році Київрада перезатвердила проєкт реконструкції трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській – це важлива магістральна ділянка. Технічним завданням до проєкту реконструкції передбачено заміну трамвайних колій та електроопор, облаштування зупинок. У КМДА прокоментували «Хмарочосу», що проводити капітальний ремонт буде доцільно після завершення робіт із заміни трамвайного полотна. Поки оновлення трамвайного полотна лише в планах. Директор Департаменту транспорту та інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтерв’ю LIGA.net заявляв, що ремонт вулиці Дмитрівської можуть почати у наступному році.
Проте, на думку директора компанії «Про Мобільність» Дмитра Беспалова, вулицю мають саме реконструювати, включно з інженерними мережами, а не робити ремонти. «Вулиця має не тільки поверхню, але і потужну підземну складову, зокрема інженерні мережі, які потрібно ремонтувати, доглядати», – заявив експерт.
У 2023 році планується проведення дрібного ремонту та ліквідації аварійно-небезпечної ямковості орієнтовним обсягом 400 квадратних метрів, заявляють в КМДА. Міська влада уточнює, що навіть поточний ремонт відбудеться лише за наявності додаткового фінансування.
Вулиця Дмитрівська наразі у критичному технічному стані та не відповідає актуальним потребам пішоходів, велосипедистів та водіїв. Хаотичне паркування та дорожньо-транспортні пригоди впливають на рух громадського транспорту та трафік загалом – це все має свою соціально-економічну вартість. Наприклад, через простій комунального транспорту втрачає гроші і бюджет міста, і пасажири.
На сторінці «Зміни руху» «Київпастрансу» йдеться про затримку руху трамваїв на Дмитрівській через ДТП, пошкодження контактної мережі або припарковані автомобілі. Все ж найчастіше трапляються повідомлення про затримку руху з причин припаркованого авто у габариті проїзду. Якщо водій авто не прибирає авто, то водій громадського транспорту викликає поліцію.
На думку Дмитра Беспалова, основні проблеми аварійних вулиць пов’язані з безпекою та затримкою громадського транспорту, а саме на Дмитрівській курсують трамваї, які мають пріоритет над іншими видами міського транспорту через більшу проїзну здатність.
Водночас експерт стверджує, що одна вулиця не має домінуючого значення в розгалуженій та щільній вулично-дорожній мережі. Наприклад, якщо перекрити вулицю Дмитрівську на реконструкцію, то проблеми виникнуть локально, але в цілому транспортна система Києва цього не помітить.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті