
Вулиця Дмитрівська, яка з’єднує Галицьку та Лукʼянівську площі, потребує реконструкції, адже останній раз капітальний ремонт там був в 1978 році. Експерти стверджують, що зараз мова має йти не про ремонтні роботи, а про повне її переосмислення.
Нещодавно кияни почали підписувати петицію з вимогою реконструювати цю вулицю, як «одну з найгірших в місті».
В 2016 році Київрада перезатвердила проєкт реконструкції трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській – це важлива магістральна ділянка. Технічним завданням до проєкту реконструкції передбачено заміну трамвайних колій та електроопор, облаштування зупинок. У КМДА прокоментували «Хмарочосу», що проводити капітальний ремонт буде доцільно після завершення робіт із заміни трамвайного полотна. Поки оновлення трамвайного полотна лише в планах. Директор Департаменту транспорту та інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтерв’ю LIGA.net заявляв, що ремонт вулиці Дмитрівської можуть почати у наступному році.
Проте, на думку директора компанії «Про Мобільність» Дмитра Беспалова, вулицю мають саме реконструювати, включно з інженерними мережами, а не робити ремонти. «Вулиця має не тільки поверхню, але і потужну підземну складову, зокрема інженерні мережі, які потрібно ремонтувати, доглядати», – заявив експерт.
У 2023 році планується проведення дрібного ремонту та ліквідації аварійно-небезпечної ямковості орієнтовним обсягом 400 квадратних метрів, заявляють в КМДА. Міська влада уточнює, що навіть поточний ремонт відбудеться лише за наявності додаткового фінансування.
Вулиця Дмитрівська наразі у критичному технічному стані та не відповідає актуальним потребам пішоходів, велосипедистів та водіїв. Хаотичне паркування та дорожньо-транспортні пригоди впливають на рух громадського транспорту та трафік загалом – це все має свою соціально-економічну вартість. Наприклад, через простій комунального транспорту втрачає гроші і бюджет міста, і пасажири.
На сторінці «Зміни руху» «Київпастрансу» йдеться про затримку руху трамваїв на Дмитрівській через ДТП, пошкодження контактної мережі або припарковані автомобілі. Все ж найчастіше трапляються повідомлення про затримку руху з причин припаркованого авто у габариті проїзду. Якщо водій авто не прибирає авто, то водій громадського транспорту викликає поліцію.
На думку Дмитра Беспалова, основні проблеми аварійних вулиць пов’язані з безпекою та затримкою громадського транспорту, а саме на Дмитрівській курсують трамваї, які мають пріоритет над іншими видами міського транспорту через більшу проїзну здатність.
Водночас експерт стверджує, що одна вулиця не має домінуючого значення в розгалуженій та щільній вулично-дорожній мережі. Наприклад, якщо перекрити вулицю Дмитрівську на реконструкцію, то проблеми виникнуть локально, але в цілому транспортна система Києва цього не помітить.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 27000 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті