Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23602 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ірина Стасюк / Хмарочос

Розвиток громадського транспорту в столиці неможливий без підняття тарифів на проїзд, продовжує наполягати директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор. В інтерв’ю телеканалу Київ він заявив, що разовий квиток мусить коштувати 30 гривень.

«Якби я не погодився (з тим, що громадський транспорт у Європі кращий), я був би повним ідіотом. Але вартість? Сьогодні для киянина вартість 6,50 гривні… Коли я сказав, що вартість проїзду 30 гривень, ми ще мусили два місяці виправдовуватися», — наголошує Кандибор.

Зазначимо, що в Києві вартість проїзного відносно доходів — одна з найвищих у Європі. Та й при цьому Грінпіс, до прикладу, вважає, що тарифи в європейських містах слід знижувати.

За словами Кандибора, місто дотує Київпастранс і метрополітен на п’ять мільярдів гривень. Директор Дептрансу вважає, що за підняття тарифів до 30 гривень ці підприємства могли би повністю утримувати себе на балансі та закуповувати новий рухомий склад.

Зауважимо, що громадський транспорт у європейських столицях також не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел.

Маршрутки

Зараз Кандибор не бачить можливості замінити маршрутки комунальним транспортом. За його баченням, маршрутка — це ринкова альтернатива, яка дозволяє пасажиру обрати дорожчий проїзд, але зі зручнішим розташуванням зупинок, або ж дешевший міський транспорт, до якого треба пройти зайві 300 метрів.

За його словами, якщо раніше Київ висував вимоги до маршрутників щодо якості рухомого складу, то «війна внесла свої корективи», приватні перевізники передали на потреби ЗСУ до 400 автобусів і зараз не можуть розвиватися за тарифу 15 гривень.

«Як тільки ми зможемо підняти тариф, будемо замінювати приватні маршрути на комунальний транспорт — на тролейбуси з автономним ходом, які не потребують контактної мережі», — заявив Кандибор.

Тролейбуси з автономним ходом

Він вважає, що тролейбуси з автономним ходом дозволять сполучити правий і лівий береги. Найбільший розрив у контактній мережі, що його тролейбус муситиме проходити автономно, становитиме 11 кілометрів. Нагадаємо що трамвайне сполучення між ними знищив ексмер Олександр Омельченко.

Також такі тролейбуси дозволять налагодити сполучення з населеними пунктами за межам кільцевої дороги, такими як Бровари, Буча, Ірпінь, Крюківщина, Коцюбинське.

Кандибор також запевняє, що близько 80 автобусів, що їх Київ отримав з країн Євросоюзу як гуманітарну допомогу, не мали ані кондиціонерів, ані низької підлоги, ані трапів для візків.

«Ми кажемо, що у нас в місті щось не так. А як у Європі так — без кондиціонерів? Ми чомусь думаємо, що в Європі краще, ніж у нас. Ми також не відстаємо», — зауважив директор Дептрансу.

Нагадаємо, кияни вимагають звільнити Кандибора. Той керує Департаментом транспорту з 2021 року. До того він очолював Службу автомобільних доріг у Львівській області.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button