Австрія запровадила надто дорогий проїзний, а тепер дарує його в обмін на татуювання
Замість того, щоби знизити ціну на проїзний, запустили спірну промокампанію.
Замість того, щоби знизити ціну на проїзний, запустили спірну промокампанію.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Австрія є однією з трьох країн Євросоюзу, де діє кліматичний квиток на поїздки країною. Та в той час, як аналогічний Deutschlandticket у Німеччині коштує 49 євро на місяць, австрійський Klimaticket, який запустили у 2021 році, обходиться пасажиру майже вдвічі дорожче: 1095 євро на рік.
Річний абонемент наразі мають 245 тисяч людей — менш як 3% від дев’ятимільйонного населення Австрії. Для порівняння, німецький проїзний за три місяці купили понад 11 мільйонів осіб — 13% від 83-мільйонного населення країни.
Замість того, щоби знизити ціну на проїзний, Австрія запустила спірну промокампанію: річний квиток дають безкоштовно тим, хто витатуює на тілі напис Klimaticket, повідомляє Euronews.
Намети, де можна взяти участь в акції, облаштували цього літа на низці фестивальних майданчиків. Заразом у пунктах можна було зробити й інші татуювання на тему громадського транспорту та екології.
Тату собі зробили лише шестеро людей. Власне, це пояснюється обмеженням акції: проїзні дарували лише першим трьом відвідувачам кожного з фестивалів, хто зголошувався витатуювати напис. Були й інші умови: в людини вже мали бути інші татуювання. І, звісно, участь не могли взяти неповнолітні.
Міністерка клімату Австрії Леонор Гевесселер сама з’явилася на фестивалі в Санкт-Пельтені з написом Klimaticket на плечі, але це було не справжнє татуювання, а тимчасовий малюнок.
Акція викликала хвилю критики. Газета Standard назвала її «екологічною тупістю», а Salzburger Nachrichten — «чистим цинізмом».
«Мені добре відомо, як це — спонтанно робити сумнівні тату під час святкування. Але малюнок з кліматичним квитком — це ганьба. Пропонувати людям гроші за рекламу під шкірою — по-людськи неприйнятно для міністра», — заявила Генріке Брандштоттер, депутатка від ліберальної партії NEOS.
Гевесселер відповіла, що татуювання робили лише вдень, коли відвідувачі фестивалів ще не встигли напитися.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті