Метро Києва купує 10 поїздів вітчизняного виробника. Вони матимуть наскрізні проходи
Конкурс тривав із кінця 2020 року й нарешті завершився перемогою Крюківського вагонобудівного заводу.
Конкурс тривав із кінця 2020 року й нарешті завершився перемогою Крюківського вагонобудівного заводу.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
25 серпня Київський метрополітен визнав переможцем тендеру на постачання поїздів Крюківський вагонобудівний завод. За 50 вагонів — десять поїздів — заплатять 79,2 мільйона євро, повідомляє БізнесЦензор.
Конкурс тривав із кінця 2020 року. Востаннє пропозиції учасників розглядали наприкінці березня 2023-го. Конкурентом українського заводу була чеська Skoda, але її пропозиція була на 37% дорожчою.
КВБЗ очікував на рішення протягом п’яти місяців, і зараз таки був визнаний переможцем тендеру.
Вагони метро купують за гроші Європейського банку реконструкції та розвитку. З ним уже погодили рішення.
У контракт також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг.
Довжина поїзда становить 97 метрів, швидкість — 90 км/год, термін служби — 50 років, загальна місткість з урахуванням пасажирів, які стоять, — 1650 людей.
Пасажири зможуть переходити з вагона до вагона крізь герметичні стики. Передбачено по два місця, спеціально обладнаних місця для пасажирів на колісних кріслах.
Крюківський завод також планував продати вагони для Харківського метрополітену. Перший тендер у Харкові провели 2019 року, присудивши перемогу китайській компанії. КВБЗ оскаржив це рішення, нарікаючи на порушення.
У травні цього року Харків удруге оголосив конкурс, строк подачі тендерних пропозицій, після низки перенесень, заплановано на 29 серпня.
«Але за існуючих умов проведення тендеру ПАТ КВБЗ буде дискваліфікований. Адже заявлені кваліфікаційні вимоги у повторному тендері зорієнтовані тільки на досвід роботи європейських виробників та європейські стандарти», — зауважує пресслужба заводу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті