Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/paokvsz

25 серпня Київський метрополітен визнав переможцем тендеру на постачання поїздів Крюківський вагонобудівний завод. За 50 вагонів — десять поїздів — заплатять 79,2 мільйона євро, повідомляє БізнесЦензор.

Конкурс тривав із кінця 2020 року. Востаннє пропозиції учасників розглядали наприкінці березня 2023-го. Конкурентом українського заводу була чеська Skoda, але її пропозиція була на 37% дорожчою.

КВБЗ очікував на рішення протягом п’яти місяців, і зараз таки був визнаний переможцем тендеру.

Фото: facebook.com/paokvsz

Вагони метро купують за гроші Європейського банку реконструкції та розвитку. З ним уже погодили рішення.

У контракт також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг.

Фото: facebook.com/paokvsz

Довжина поїзда становить 97 метрів, швидкість — 90 км/год, термін служби — 50 років, загальна місткість з урахуванням пасажирів, які стоять, — 1650 людей.

Пасажири зможуть переходити з вагона до вагона крізь герметичні стики. Передбачено по два місця, спеціально обладнаних місця для пасажирів на колісних кріслах.

Фото: facebook.com/paokvsz

Перемогти в Харкові не сподіваються

Крюківський завод також планував продати вагони для Харківського метрополітену. Перший тендер у Харкові провели 2019 року, присудивши перемогу китайській компанії. КВБЗ оскаржив це рішення, нарікаючи на порушення.

У травні цього року Харків удруге оголосив конкурс, строк подачі тендерних пропозицій, після низки перенесень, заплановано на 29 серпня.

«Але за існуючих умов проведення тендеру ПАТ КВБЗ буде дискваліфікований. Адже заявлені кваліфікаційні вимоги у повторному тендері зорієнтовані тільки на досвід роботи європейських виробників та європейські стандарти», — зауважує пресслужба заводу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button