Метро Києва купує 10 поїздів вітчизняного виробника. Вони матимуть наскрізні проходи
Конкурс тривав із кінця 2020 року й нарешті завершився перемогою Крюківського вагонобудівного заводу.
Конкурс тривав із кінця 2020 року й нарешті завершився перемогою Крюківського вагонобудівного заводу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
25 серпня Київський метрополітен визнав переможцем тендеру на постачання поїздів Крюківський вагонобудівний завод. За 50 вагонів — десять поїздів — заплатять 79,2 мільйона євро, повідомляє БізнесЦензор.
Конкурс тривав із кінця 2020 року. Востаннє пропозиції учасників розглядали наприкінці березня 2023-го. Конкурентом українського заводу була чеська Skoda, але її пропозиція була на 37% дорожчою.
КВБЗ очікував на рішення протягом п’яти місяців, і зараз таки був визнаний переможцем тендеру.
Вагони метро купують за гроші Європейського банку реконструкції та розвитку. З ним уже погодили рішення.
У контракт також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг.
Довжина поїзда становить 97 метрів, швидкість — 90 км/год, термін служби — 50 років, загальна місткість з урахуванням пасажирів, які стоять, — 1650 людей.
Пасажири зможуть переходити з вагона до вагона крізь герметичні стики. Передбачено по два місця, спеціально обладнаних місця для пасажирів на колісних кріслах.
Крюківський завод також планував продати вагони для Харківського метрополітену. Перший тендер у Харкові провели 2019 року, присудивши перемогу китайській компанії. КВБЗ оскаржив це рішення, нарікаючи на порушення.
У травні цього року Харків удруге оголосив конкурс, строк подачі тендерних пропозицій, після низки перенесень, заплановано на 29 серпня.
«Але за існуючих умов проведення тендеру ПАТ КВБЗ буде дискваліфікований. Адже заявлені кваліфікаційні вимоги у повторному тендері зорієнтовані тільки на досвід роботи європейських виробників та європейські стандарти», — зауважує пресслужба заводу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті