Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 99 днів. За цей час ми опублікували 24784 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Львівська міськрада змінила схему розташування майбутньої канатної дороги, що має пролягати з центру міста через Високий Замок й до мікрорайону Підзамче за кошти приватного інвестора, пише Zaxid.net.

Зміни в проєкт вирішили внести, аби зменшити вплив майбутнього будівництва на ансамбль історичного центру Львова, з урахуванням оцінки Міжнародної ради з охорони пам’яток та історичних місць.

Очікується, що першу станцію дороги пропонують перенести із території Меморіалу Героїв Небесної Сотні, як це планувалось раніше, на вулиці Кривоноса, 1, поруч із будівлями Львівського державного університету внутрішніх справ.

Будувати канатну дорогу планують однією чергою за маршрутом: центр міста – Високий Замок – мікрорайон Підзамче. Кінцеву північну станцію канатної дороги розмістять на території колишнього заводу «Алмазінструмент» – орієнтовно між вулицями Хмельницького та Ратича.

«Це дозволить сполучити дві історичні частини міста Львова – сучасний центр та історичне передмістя (Підзамче), що значно збільшить інвестиційну та туристичну привабливість останнього, а також дозволить створити сучасний, швидкий та екологічний транспортний маршрут між цими мікрорайонами. Це також сприятиме використанню рекреаційних можливостей парку «Високий Замок», а також історичних та архітектурних цінностей мікрорайону Підзамче, які є частинами об’єкта світової спадщини ЮНЕСКО», – йдеться в записці до ухвали.

Будівництво канатної дороги на Високий замок ще кілька років тому ініціювала організація «Реабілітація осіб з інвалідністю». У 2019 році Львівська міськрада затвердила відповідний інвестиційний проєкт. Також міська рада підписала меморандум з Міністерством внутрішніх справ про передачу місту ділянки під будівництво першої станції.

Кожна кабінка має вміщувати до чотирьох пасажирів і рухатиметься зі швидкістю близько чотири метри в секунду. Протяжність маршруту становитиме 524 метри, а перепад висоти складе 84 метри.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button