Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23576 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash /jkmills

Мер Лондона Садік Хан розширив міську зону наднизьких викидів (ULEZ) на всі 32 райони, пише видання Cities Today. У результаті водії транспортних засобів, які не відповідають вимогам, платитимуть 15,7 долара за в’їзд. Штраф за несплату складає 229 доларів.

«Це знаковий день для нашого міста, який призведе до зеленішого та здоровішого Лондона для всіх. Рішення про розширення на весь Лондон було важким, але необхідним для порятунку життів та для запобігання проблемам зі здоров’ям», — коментує мер.

Очікується, що дане рішення призведе до досягнення цілі по якості повітря на 184 роки раніше, ніж прогнозували експерти.

Однак розширення зони викликало суперечки та протести деяких мешканців. Із семи місцевих органів влади, що межують з Лондоном, лише один погодився встановити дорожні знаки-попередження про в’їзд у зону наднизьких викидів.

У 2019 році ULEZ спочатку запустили у зоні стягнення плати за затори в центральній частині Лондона, а вперше розширили в жовтні 2021.

Платний в’їзд зробили для дизельних автомобілів та фургонів, які не відповідають стандарту Євро-6 (зазвичай куплені новими до 2015 року), а також бензинових автомобілів та фургонів, які не відповідають стандарту Євро-4 або вище (придбані до 2006 року).

За даними мерії, лише одна з десяти машин, що їздять околицями Лондона, не відповідає вимогам, хоча це заперечують критики. За їхньою інформацією, це понад 690 тисяч автомобілів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button