Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Сергій Пасюта

На початку серпня біля станції метро «Університет» почали облаштовувати дублюючий наземний пішохідний перехід. Проте станом на вересень роботи призупинені через те, що поліція досі не погодила схему організації дорожнього руху.

У «Київавтодорі» заявляли, що перехід зроблять до кінця цього року. А до цього Департамент транспортної інфраструктури затвердив перелік місць облаштування регульованих та інженерно обладнаних наземних пішохідних переходів, зокрема й на бульварі Тараса Шевченка.

Першого серпня комунальники почали підготовчі роботи до облаштування переходу, але на той момент патрульна поліція його не погодила. У Центрі організації дорожнього руху сподівалися, що дозвіл буде «найближчим часом».

У відповіді на запит Павла Постоєнка патрульна поліція повідомила, що 31 липня відмовила в наданні погодження. Правоохоронці пояснюють, що ЦОДР не врахував зауваження в повному обсязі, які були надіслані їм у травні.

Так, розробників переходу просили зробити правильну розмітку та знаки. Патрульна поліція виявила, що позначення дорожньої розмітки не відповідає вимогам щодо відстані від перехрестя вулиць та між символами розмітки, у таблиці дорожньої розмітки не позначено зупинку громадського транспорту. Також були зауваження щодо видимості знаків та довжини дорожньої розмітки.

Директор ЦОДР Олександр Міщенко уточнив Хмарочосу, що після відмови поліції вони надіслали проєкт з правками – це вже восьмий раз. Але наразі відповіді від патрульних немає.

Співзасновник об’єднання «Пасажири Києва» Олександр Гречко вважає, що патрульна поліція України через досить суб’єктивні погляди знаходить причини, щоб не робити наземний перехід, та незацікавлена в його облаштуванні. Він розповів, що у Департаменті транспортної інфраструктури почали роботи з облаштування і на закінчення організації переходу, за їхньою інформацією, необхідно всього два-три дні після отримання погодження від поліції.

«На жаль, у патрульної поліції немає бажання облаштовувати там перехід попри державну політику з приоритетного розвитку безбар’єрного середовища. Вони можуть знайти в законодавстві та нормативних актах пункти, на які будуть спиратися, щоб не робити цей перехід», – зазначив Гречко.

Серед причин, чому поліція не хоче бачити перехід на бульварі Шевченка, – вирубка дерев не відповідає екологічному законодавству і люди будуть проти, а також наявність зелених насаджень буде негативно впливати на безпеку. Також поліція обґрунтовує рішення Державними будівельними нормами, зокрема, мова йде про недотримання дистанції, хоча вона рекомендаційна.

Історія з переходом через бульвар Шевченка до метро «Університет» тягнеться з 2019 року, відколи проєкт переміг на Громадському бюджеті. Зараз там є лише підземний перехід, збудований у 1980-х. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button