Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Читаєте інтерв’ю з підприємцем або політиком і не бачите жодного критичного запитання. Вам починає здаватись, що текст оплатив співрозмовник, аби себе пропіарити. Потрапляли у такі ситуації?
Тож пояснюємо, як працювати з джерелами, аби розрізняти журналістику та рекламу. Навіть коли від вас хочуть приховати правду.

Пройдіть простий тест і візьмість участь у розіграші креативних еко-сумок 🙂

  1. Як визначити, чи перед вами рекламний матеріал?
  2. Як оцінити надійність поданої інформації щодо дослідження?
  3. Як оцінити достовірність інформації з посиланням на телеграм-канали?
  4. Як оцінити повноту опублікованого матеріалу?
  5. Як оцінити авторитетність та надійність автора інформаційного матеріалу?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button