Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Читаєте інтерв’ю з підприємцем або політиком і не бачите жодного критичного запитання. Вам починає здаватись, що текст оплатив співрозмовник, аби себе пропіарити. Потрапляли у такі ситуації?
Тож пояснюємо, як працювати з джерелами, аби розрізняти журналістику та рекламу. Навіть коли від вас хочуть приховати правду.

Пройдіть простий тест і візьмість участь у розіграші креативних еко-сумок 🙂

  1. Як визначити, чи перед вами рекламний матеріал?
  2. Як оцінити надійність поданої інформації щодо дослідження?
  3. Як оцінити достовірність інформації з посиланням на телеграм-канали?
  4. Як оцінити повноту опублікованого матеріалу?
  5. Як оцінити авторитетність та надійність автора інформаційного матеріалу?

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26916 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button