Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Читаєте інтерв’ю з підприємцем або політиком і не бачите жодного критичного запитання. Вам починає здаватись, що текст оплатив співрозмовник, аби себе пропіарити. Потрапляли у такі ситуації?
Тож пояснюємо, як працювати з джерелами, аби розрізняти журналістику та рекламу. Навіть коли від вас хочуть приховати правду.

Пройдіть простий тест і візьмість участь у розіграші креативних еко-сумок 🙂

  1. Як визначити, чи перед вами рекламний матеріал?
  2. Як оцінити надійність поданої інформації щодо дослідження?
  3. Як оцінити достовірність інформації з посиланням на телеграм-канали?
  4. Як оцінити повноту опублікованого матеріалу?
  5. Як оцінити авторитетність та надійність автора інформаційного матеріалу?

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button