У Чикаго жителі беруть активну участь в управлінні містом завдяки одному з найкращих у США цифрових сервісів
Відпочатку це була гаряча лінія для неекстрених звернень, яка згодом розвинулася у системний сервіс, який дозволяє жителям брати активну участь в управлінні містом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Чикаго вдалося впровадити ефективну модель зворотного зв’язку від мешканців для містопланування, повідомляє Government Technology.
Сайт і мобільний застосунок Chicago 311 — одна з найкращих цифрових систем комунікації з містянами серед міст США. Відпочатку це була гаряча лінія для неекстрених звернень, яка згодом розвинулася у системний сервіс, який дозволяє жителям брати активну участь в управлінні містом.
На ньому зібрано всю інформацію, від програм переробки сміття до розкладів публічних заходів. Жителі Чикаго можуть оплачувати за його допомогою рахунки, отримувати допомогу з орендною платою, подавати заявки на дозвіл на будівництво тощо.
Під час пандемії ковіду місто отримало 1,2 мільярда доларів від федерального бюджету на оздоровлення економіки та громад. Для прозорості у травні цього року муніципалітет запустив новий інструмент — сайт Chicago Recovery Plan. Користувачі можуть побачити на карті, в якому районі які програми впроваджуються.
Ефективності цих інструментів не в останню чергу слід завдячувати тому, що вони вчасно оновлюються, швидко реагують на звернення та мають зручний дизайн інтерфейсу, орієнтований на користувача.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті