Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Johannes Krupinski / Unsplash

Чикаго вдалося впровадити ефективну модель зворотного зв’язку від мешканців для містопланування, повідомляє Government Technology.

Сайт і мобільний застосунок Chicago 311 — одна з найкращих цифрових систем комунікації з містянами серед міст США. Відпочатку це була гаряча лінія для неекстрених звернень, яка згодом розвинулася у системний сервіс, який дозволяє жителям брати активну участь в управлінні містом.

На ньому зібрано всю інформацію, від програм переробки сміття до розкладів публічних заходів. Жителі Чикаго можуть оплачувати за його допомогою рахунки, отримувати допомогу з орендною платою, подавати заявки на дозвіл на будівництво тощо. 

Під час пандемії ковіду місто отримало 1,2 мільярда доларів від федерального бюджету на оздоровлення економіки та громад. Для прозорості у травні цього року муніципалітет запустив новий інструмент — сайт Chicago Recovery Plan. Користувачі можуть побачити на карті, в якому районі які програми впроваджуються.

Ефективності цих інструментів не в останню чергу слід завдячувати тому, що вони вчасно оновлюються, швидко реагують на звернення та мають зручний дизайн інтерфейсу, орієнтований на користувача.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button