Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба Укрзалізниці, facebook.com/artur.botchenko

Укрзалізниця створила цілий поїзд, який здатен виробляти понад 10 тисяч порцій їжі на добу.

Food Train — спільний проєкт із фондом Говарда Баффета. Він покликаний забезпечувати їжею цивільне населення у прифронтових регіонах.

Один з ініціаторів проєкту, Артур Ботченко, який організує евакуацію населення Укрзалізницею, розповідає, що захоплювався серіалом Snowpiercer («Крізь сніг»).

Поїзд складається з шести вагонів під локомотивом:

  • генераторний вагон (~400 кВт+власна заправна станція для автономної роботи);
  • вагон-холодильник із морозильною камерою для зберігання продуктів;
  • вагон із холодною кухнею для попередньої обробки продуктів;
  • вагон із гарячою кухнею для приготування фінальних страв;
  • вагон для персоналу поїзда з душем і пральною машиною;
  • багажний вагон на 27 тисяч літрів води з фільтраційною та насосною станціями.

Склад може автономно працювати п’ять-сім днів, а обладнання дозволяє готувати повноцінні страви: супи, каші, салати, мʼясо тощо.

Спеціальні термобокси, встановлені всередині поїзда, дозволяють легко транспортувати вже готові ланчбокси з їжею від поїзда-кухні до кінцевого споживача.

Художнім оформленням вагонів займалися Paint Hunters.

Поїзд вже пройшов тестову перевірку, і найближчим часом його команда заступить на постійне чергування в прифронтових районах, які найбільше потребують тепла та харчів.

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 38 днів. За цей час ми опублікували 26983 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button