Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/dovzhenko.centre

П’ятого жовтня у Довженко-центрі відкрилася виставка «Ріка кричала, вила, як поранений звір», що досліджує підкорення Дніпра.

Тему куратори пов’язують із катастрофою на Каховському водосховищі, що сталася внаслідок підриву росіянами греблі гідроелектростанції шостого червня.

Виставка досліджує як репрезентацію підкорення Дніпра в кіно, так і загалом ідеологічне конструювання реальності під час будівництва ГЕС.

Спорудження каскаду гідроелектростанцій на Дніпрі — особливо Дніпрельстану в 1927-1932 роках — щедро висвітлювалася в кінотворах Дзиґи Вертова, Олександра Довженка, Івана Кавалерідзе та інших. Крім оспівування масштабних проєктів у стрічках можна помітити й негативні образи: наслідки індустріальної експлуатації водойм.

Фото: facebook.com/dovzhenko.centre

На відкритті виставки в Довженко-центрі показували німу стрічку «Дніпро в бетоні» (1930) Арнольда Кордюма під музичний супровід Олексія «Макета» Дегтяря, лідера андеграундного гурту 1990-х Ivanov Down.

Виставка триватиме до 29 грудня та супроводжуватиметься кураторськими екскурсіями, тематичними кінопоказами та дискусіями.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button