Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба Сільпо

У селі Білогородка під Києвом відкрили новий тематичний супермаркет «Сільпо» в естетиці гоблінкору.

Гоблінкор — нещодавно виниклий субкультурний стиль, в центрі якого — екосистеми, що зазвичай не вважаються надто привабливими: гриби, мох, лишайники, жаби, равлики, жуки, а також бруд, каміння, черепи та інші рештки. Ця естетика спирається на фольклор та свідоме споживання: надається перевага вживаному одягу, власноруч змайстрованим меблям тощо.

Розписи на стінах «Сільпо» зображають лісових і болотних мешканців і флору. Колони декорували у вигляді порослих мохом стовбурів дерев.

Працюють дев’ять звичайних кас і п’ять — самообслуговування.

Новий «Сільпо» розташовано на вулиці Будівельній 19. Магазин працює з 8:00 до 23:00.

Зараз у мережі «Сільпо» — понад 100 тематичних дизайнерських супермаркетів. Ці магазини щороку відзначає журнал European Supermarket Magazine. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button