Німеччина спише останні «комуністичні» вагони S-Bahn. Як вони протрималися так довго?
На міській електричці Берліна досі курсують 22 поїзди, виготовлені в НДР.
На міській електричці Берліна досі курсують 22 поїзди, виготовлені в НДР.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Через 34 роки після падіння Стіни коліями берлінського S-Bahn все ще курсують 22 поїзди, виготовлені в НДР, повідомляє Bloomberg CityLab.
Вагони серії 485, прозвані свого часу «банкою коли» за яскраво-червоний колір лівреї, виявилися напрочуд витривалими. Але їх час сплив — 12 листопада вони вийдуть востаннє, після чого будуть списані. Кілька сотень сидінь продадуть.
Залізниця Східної Німеччини — Deutsche Reichsbahn — замовила модель 485 ще наприкінці 1970-х років у заводу під Берліном. Однак їх почали експлуатувати лише на початку 1990-х.
Загалом передбачалося виготовити 300 вагонів, але зупинилися на 170 і скасували подальші замовлення.
Дизайн цих вагонів випереджав час: легший, ніж у попередників, алюмінієвий корпус; двері, що розсувалися назовні й лишали більше місця для вікон; система рекуперації енергії від гальмування, що дозволяло скоротити енергоспоживання — така інновація досі не є повсюдною.
Були, звісно, й недоліки, як-от система вентиляція, що виявилася вразливою до опадів. Хоч вагони загалом доступні для людей на візках, вони не так добре підпасовуються до рівня платформи, як сучасні поїзди.
Зараз Берлін оновлює систему безпеки транспорту, й поїзди серії 485 не зможуть функціонувати на міській залізниці з новими вимогами. Один із вагонів планують передати Німецькому музею техніки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті