Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 293 днів. За цей час ми опублікували 26273 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Вінниці шостого листопада відновили рух приватного та громадського транспорту по вулиці Батозькій, реконструкція якої тривала з 2021 року.

Ремонт вулиці Батозької на ділянці від проспекту Коцюбинського до вулиці Академіка Янгеля почали у листопаді 2021 року, але призупинили через повномасштабне вторгнення. Батозька є важливою транспортною артерією, яка з’єднує залізничний вокзал, центр міста та житлові райони. Вартість робіт склала майже 180 мільйонів гривень.

Тут проклали нові трамвайні колії за технологією «оксамитового шляху», яка передбачає відсутність вібрацій та шуму. Рейки без стиків вкладають не на ґрунт, а на бетонну плиту. Термін експлуатації таких колій збільшується до 30 років. «Оксамитові шляхи» будують у Вінниці з 2016 року.

Також оновили проїжджу частину і тротуари. Крім цього, облаштували нові зупинки для трамваїв та автобусів, велодоріжки, озеленення та модернізували вуличне освітлення.

Ремонт ділянки вулиці Батозької довжиною близько 600 метрів триватиме ще кілька днів. Про це повідомив заступник директора підрядної організації Василь Купринюк. 

Депутат Вінницької міськради Віктор Перлов зазначив переваги та недоліки реалізації проекту.

Що вдалося:

  • Трамвайні зупинки виконанні у вигляді «віденських зупинок», що підвищує безпеку руху та забезпечує кращу доступність  для маломобільних груп. 
  • Автобусні зупинки оснащені «кассельським бордюром», що дозволяють транспорту під’їжджати впритул до посадкової зони.

Що не вдалося:

  • Забагато опор, що дублюють одна одну.
  • Недостатня кількість лавочок та вуличних меблів. 
  • Є проблемний виїзд ​​з точки зору безпеки дорожнього руху

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button