У Вінниці завершують реконструкцію вулиці з новими трамвайними коліями. Що вдалося, а що – ні?
На вулиці проклали нові трамвайні колії, оновили зупинки громадського транспорту, облаштували велодоріжки.
На вулиці проклали нові трамвайні колії, оновили зупинки громадського транспорту, облаштували велодоріжки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 195 днів. За цей час ми опублікували 25544 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Вінниці шостого листопада відновили рух приватного та громадського транспорту по вулиці Батозькій, реконструкція якої тривала з 2021 року.
Ремонт вулиці Батозької на ділянці від проспекту Коцюбинського до вулиці Академіка Янгеля почали у листопаді 2021 року, але призупинили через повномасштабне вторгнення. Батозька є важливою транспортною артерією, яка з’єднує залізничний вокзал, центр міста та житлові райони. Вартість робіт склала майже 180 мільйонів гривень.
Тут проклали нові трамвайні колії за технологією «оксамитового шляху», яка передбачає відсутність вібрацій та шуму. Рейки без стиків вкладають не на ґрунт, а на бетонну плиту. Термін експлуатації таких колій збільшується до 30 років. «Оксамитові шляхи» будують у Вінниці з 2016 року.
Також оновили проїжджу частину і тротуари. Крім цього, облаштували нові зупинки для трамваїв та автобусів, велодоріжки, озеленення та модернізували вуличне освітлення.
Ремонт ділянки вулиці Батозької довжиною близько 600 метрів триватиме ще кілька днів. Про це повідомив заступник директора підрядної організації Василь Купринюк.
Депутат Вінницької міськради Віктор Перлов зазначив переваги та недоліки реалізації проекту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті