Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 308 днів. За цей час ми опублікували 26384 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Pesa 630M у Вінниці. Фото: George Chernilevsky, CC BY-SA 4.0

Наприкінці жовтня Укрзалізниця передала перший рейковий автобус Pesa на польський завод виробника для проведення ремонту та модернізації, повідомляє Railway Supply.

У 2002-2012 роках завод Pesa в Бидгощі побудував для України 14 дизельних вагонів 620M та 630M, за даними ЦТС. У 2017 році в експлуатації залишалося дев’ять одиниць. Пізніше шість із них зняли з регіональних маршрутів та поставили на лінію Київ — аеропорт Бориспіль. У 2021 році на ходу залишалося лише чотири дизель-поїзда.

«Нарешті після довгих перемовин, узгоджень технічних деталей, вже почалась робота з відновлення парку рейкових автобусів Pesa. Більшість — суттєво протермінована за тяжкими видами ремонтів та відставлена “під забор”. Ця техніка не відпрацювала й половину свого ресурсу, є дуже запитуваною, і біда, що випала з роботи», — повідомив голова філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський.

Pesa 620M. Фото: Arz, CC BY-SA 3.0

За його словами, українська бригада працює на польському заводі пліч-о-пліч із командою спеціалістів Pesa. Вони навчаються безпосередньо в роботі, і з кожним наступним рейковим автобусом зростатиме частка робіт, які виконуватимуться на власних потужностях Укрзалізниці.

Голова правління Укрзалізниці Євген Лященко зазначав, що такі малогабаритні вагони можуть виконувати функції доставки з великих транспортних вузлів.

Шість трисекційних дизельних вагонів виготовив і Крюківський завод, вони курсують, зокрема, зі Львова до Рави Руської.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button