Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Pesa 630M у Вінниці. Фото: George Chernilevsky, CC BY-SA 4.0

Наприкінці жовтня Укрзалізниця передала перший рейковий автобус Pesa на польський завод виробника для проведення ремонту та модернізації, повідомляє Railway Supply.

У 2002-2012 роках завод Pesa в Бидгощі побудував для України 14 дизельних вагонів 620M та 630M, за даними ЦТС. У 2017 році в експлуатації залишалося дев’ять одиниць. Пізніше шість із них зняли з регіональних маршрутів та поставили на лінію Київ — аеропорт Бориспіль. У 2021 році на ходу залишалося лише чотири дизель-поїзда.

«Нарешті після довгих перемовин, узгоджень технічних деталей, вже почалась робота з відновлення парку рейкових автобусів Pesa. Більшість — суттєво протермінована за тяжкими видами ремонтів та відставлена “під забор”. Ця техніка не відпрацювала й половину свого ресурсу, є дуже запитуваною, і біда, що випала з роботи», — повідомив голова філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський.

Pesa 620M. Фото: Arz, CC BY-SA 3.0

За його словами, українська бригада працює на польському заводі пліч-о-пліч із командою спеціалістів Pesa. Вони навчаються безпосередньо в роботі, і з кожним наступним рейковим автобусом зростатиме частка робіт, які виконуватимуться на власних потужностях Укрзалізниці.

Голова правління Укрзалізниці Євген Лященко зазначав, що такі малогабаритні вагони можуть виконувати функції доставки з великих транспортних вузлів.

Шість трисекційних дизельних вагонів виготовив і Крюківський завод, вони курсують, зокрема, зі Львова до Рави Руської.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button