Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Креативна Пошта

БО «Реактивна Пошта» підсумувала результати конкурсу «Креативна Пошта» й оголосила переможців — ними стали шість українців із Кропивницького, Києва та Львова. Цей конкурс мав на меті розказати про важливість роботи української артилерії та отримати креативні відео, які генеруватимуть донати на її потреби.

Російсько-українську війну часто називають війною артилерії та дронів. Та якщо дрони за останні місяці стали зірками в медійному просторі, то робота артилеристів досі залишається загадкою для багатьох українців, і залучати кошти на її потреби вкрай важко.

Складні ситуації потребують нестандартних рішень. Тому на початку вересня 2023-го БО «Реактивна Пошта», яка з 2014-го споряджає українську артилерію, запустила конкурс креативних відеороликів. Його ініціатором був IT-бізнесмен та співзасновник технологічної компанії Roosh Сергій Токарєв.

10 листопада журі оголосило переможців. Сергій Токарєв відзначив роботу, яку найвище оцінило журі: «Гран-прі отримала Юлія Педченко зі своєю стоп-моушн анімацією. Тільки уявіть, авторка два тижні кропітливо готувала цю відеороботу — вона власноруч створила персонажів з вовни, а потім зібрала все в анімований мультфільм».

Робота Юлії з Кропивницького — не єдина, що вражає творчим підходом. Відеоролик киянина Руслана Кулініча познайомив аудиторію з відчайдушними артилеристами Санею та Толіком, у яких виникли потреби в ремонті техніки. І хоча це вигадані персонажі, військові стикаються з подібними проблемами майже щодня.

Сергій Бєрдніков із Києва у своєму арт-креативі розповів про важливість підтримки артилерії, адже без необхідних запчастин і приладів снаряди лежатимуть без діла. Відео також запам’ятовується звуками «чпуньк», що імітують стрільбу гармат по окупантах. Комбінація важливої теми та гумору принесла автору перемогу в номінації «Враження в серце». У ній відеоролики змагалися за кількість вподобань на сайті БО. 

Учасники задіяли увесь свій креатив, спецефекти, і навіть хореографічні навички. Наприклад, Олександр Золотухін, що мешкає в столиці, доповнив відео з роботою артилерійської техніки запальним танцем із закликом донатити на арту.

Загалом креатори надіслали понад півсотні доробків. З них журі відібрало 14 найвлучніших. Протягом чотирьох тижнів відео просували в соцмережах Реактивної Пошти для генерування донатів — так формувалися переможці номінації «Високоточний креатив». 

Поки користувачі обирали фаворитів донатом та вподобайкою, ролики учасників почали «тиражувати». Одне з них зібрало майже півмільйона переглядів і сотні схвальних відгуків у TikTok.

Військові-артилеристи оцінили таку ініціативу. «Бачу, як віруситься серед колег ролик з тіктоку, що важливо донатити на арту. Дуже круто, що ви порушили це питання», — написав замполіт одного з артдивізіонів ЗСУ співзасновнику Реактивної Пошти Дмитру Чуканову. 

Винагородою за найкращі відео стала техніка Apple від ініціатора конкурсу. Від подарунків також можна відмовитися — тоді Сергій Токарєв потроїть їхню вартість і передасть кошти БО.

Переглянути роботи учасників можна на сайті Реактивної Пошти. Або ж натрапити в соцмережах: БО надалі використовуватиме креативи учасників, щоб генерувати донати та підвищувати обізнаність суспільства про роботу артилеристів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button