Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ville de Paris

Ось так виглядала паризька вулиця Ріволі торік одного недільного ранку:

Цю жваву автомагістраль у центрі столиці Франції закрили для автомобільного трафіку під час карантину й так і залишили переважно велопішохідною, натомість виділивши для автівок лише дві смуги збоку.

Вулиця Ріволі. Фото: Ville de Paris

У цього рішення є як прихильники, які аплодують витісненню автомобілів з вулиць Парижа, так і критики, котрі показують фото порожньої магістралі та заторів на прилеглих вулицях:

Вулиця Ріволі, вечір суботи, лютий 2022 року. Фото: twitter.com/ralifromparis

Зараз найзавантаженішими веломаршрутами, за даними мерії Парижа, є доріжка на Севастопольському бульварі, потім власне Ріволі, яка примикає до нього, і бульвар Мажента.

Ру де Сент-Флорентен. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris

На цьому відео можна побачити кількість велосипедистів на Севастопольському бульварі та почути, як сваряться інші велосипедисти, яким затісно в такому трафіку, та пішоходи, які не можуть перетнути велорожіку — вона ще й двостороння, тобто дивитися треба одночасно в обидва боки.

Мерка Анн Ідальго пообіцяла зробити Париж 100-відсотково велосипедним до 2026 року — тобто забезпечити наявність веломаршрутів скрізь, аби місто можна було перетнути в будь-який бік на двох колесах.

Вулиця Ріволі. Фото: Ville de Paris

На розвиток велоінфраструктури, передбачений планом на 2021-2026 роки, витратять загалом 250 мільйонів євро.

Вулиця Ріволі. Фото: Ville de Paris

Ідальго вважає, що місту вже є чим похвалитися: до пандемії 5% поїздок здіснювалося на велосипеді, а зараз — уже цілих 7%.

Ось ще декілька прикладів нових велодоріжок і велосмуг, які останнім часом облаштували в Парижі:

Авеню де Сент-Уан. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris
Авеню де Кліші. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris
Авеню д’Іврі. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button