Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Г​​отельна індустрія суттєво забруднює навколишнє середовище. Відтак, викиди парникових газів від готельного сектору становлять близько 1% від загальних світових. У 2021 році готелі в усьому світі згенерували близько 363 мільйонів тонн парникових газів, що приблизно відповідає річному обсягу електроенергії, необхідної для забезпечення 45,7 мільйонів будинків.

Цей значний обсяг обумовлений низкою факторів, серед них – високе споживання енергії, використання одноразових виробів та значна кількість харчових відходів. Це означає, що готельний сектор має значний потенціал для зменшення впливу на клімат та довкілля.

Cubby Hotel у Львові є одним з небагатьох в Україні, що зменшив свій вплив на довкілля. В ньому впровадили низку заходів, які дозволяють заощаджувати енергію, воду та навіть їжу.

Використання енергоефективних технологій

Готельний сектор є великим споживачем електроенергії та води. Згідно з даними Всесвітньої туристичної організації (UNWTO), у європейських готелях кожен гість споживає близько 394 літрів води на добу. Якщо порівняти ці дані зі споживанням води вдома, то контраст разючий – в середньому європеєць використовує від 120 до 150 літрів води на день. 

У номерах Cubby Hotel встановлені водозберігаючі туалети та душові кабіни з низьким тиском, що дозволяє заощадити воду. Зазвичай такі технології можуть зменшити споживання води до 50% або більше порівняно із традиційними аналогами.

Також тут вирішили відмовитися від традиційного освітлення на користь світлодіодного. Таке освітлення споживає на 80% менше електроенергії, забезпечуючи кращу якість світла. Крім того, у готелі встановлена система датчиків руху, які автоматично вимикають світло в місцях, де немає людей.

«Ми розуміємо, що екологічність – це інвестиція на початку, але з часом ці витрати окупаються», – пояснює співвласниця готелю Ольга Кучер.

Зменшення відходів

Готельний сектор є одним із найбільших виробників харчових відходів. У Великій Британії, за оцінками, щорічно в готелях викидається 920 000 тонн їжі, з яких 75% можна було б уникнути, оскільки ця їжа все ще придатна для вживання.

Cubby Hotel у Львові впровадив низку заходів для зменшення харчових відходів. Замість шведського столу тут пропонують гостям замовляти страви заздалегідь. Це дозволяє точно визначити кількість необхідних продуктів та уникнути великих залишків їжі.

Близько 80-90% їжі, яка подається в готелі, постачається з львівського регіону. Це дозволяє зменшити викиди вуглецю, що пов’язані з транспортуванням продуктів.

Відмова від пластику та сортування сміття

У більшості готелів поширене використання одноразових виробів з пластику, оскільки вони зручні та дешеві. На жаль, ці додаткові зручності мають негативний вплив на навколишнє середовище. Йдеться про невеликі пластикові контейнери для шампунів, кондиціонерів, гелів для душу та одноразового мила, пластикові бритви, а також пластикові стаканчики, палички для розмішування та пляшки для води.

Все більше готелів прагне скоротити використання одноразового пластику та впроваджують екологічні практики. Ось кілька прикладів таких заходів у Cubby Hotel:

  • Заміна одноразових пластикових ємностей з туалетно-косметичними засобами на великі диспенсери. Це дозволяє значно скоротити кількість пластикових відходів.
  • Використання багаторазового посуду, який можна мити та використовувати повторно.
  • Встановлення спеціальних контейнерів для різних видів відходів допомагає гостям правильно сортувати сміття та зменшувати кількість відходів, що потрапляють на сміттєзвалище.

«Ми спостерігаємо, що гості дуже цікавляться сортуванням сміття. Вони питають, що куди викидати і як правильно сортувати. Це стає окремим етапом усвідомлення для тих гостей, які сортують вперше», – ділиться враженнями Ольга Кучер.

Спільні простори для спілкування

Зона лобі спеціально спроектована для соціалізації гостей. Зокрема, готель створив комфортні зони для сидіння, де гості можуть розмовляти та грати в ігри.

«В епоху смартфонів ми віримо, що люди повинні більше спілкуватися один з одним, а не дивитися в екрани. Наша зона лобі стала популярною саме тому, що гості активно взаємодіють: грають в ігри, дивляться фільми та просто спілкуються», – розповідає співвласниця Cubby Hotel.

За словами співвласниці, гості швидко адаптуються до нового середовища, розуміючи, що номер призначений для відпочинку. Відсутність додаткових столів і стільців мотивує гостей виходити з номеру та активно використовувати загальні зони.

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button