Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: RAIL.insider

Агенство США з міжнародного розвитку (USAID) допоможе Укрзалізниці оновити ділянку колії від Львова до станції Мостиська, яка знаходиться на кордоні з Польщею. Відповідний меморандум сторони підписали 24 листопада.

Модернізоване залізничне полотно використовуватимуть не тільки для вантажних, а й для пасажирських перевезень у напрямку країн ЄС. На відміну від українських колій, шириною 1520 мм, нова колія матиме ширину 1435 мм, зо відповідає стандартну для більшості європейських країн. Вона допоможе інтегрувати Укрзалізницю в Транс’європейську транспортну мережу ЄС.

Для чого Україні вужча колія?

Наразі найпоширенішою шириною колій є 1435 мм – вона складає 55% від довжини усіх колій у світі. Її називають європейською або міжнародною.

В Україні таке залізничне полотно використовують на деяких ділянках Закарпатської та Львівської областей, а також на прикордонних станціях Ягодин, Рава-Руська, Мостиська-2 і Вадул-Сирет, проте більшість колій мають ширину 1520 мм.

Через різницю у ширині колій на більшості прикордонних пунктів використовують устаткування для заміни коліс – такий процес триває аж 2-3 години. На пропускному пункті Мостиська-2 з 2003 року працювала система автоматичного розширення-звуження коліс SUW-2000, що скорочувала перетин кордону до 30 хв, проте згодом вона вийшла з ладу.

Приведення українських колій до міжнародних стандартів полегшить перетин кордону та значно скоротить його час – це позитивно вплине як на пасажирські, так і на вантажні перевезення. Так, після будівництва євроколії з Мостиської до Львова подорожі до Польщі стануть значно зручнішими.

Нагадаємо, з Києва до Будапешта 10 грудня запустять новий маршрут.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button