УЗ разом з USAID збудує євроколію від Львова до кордону з Польщею
На відміну від більшості українських колій, шириною 1520 мм, вона матиме ширину 1435 мм.
На відміну від більшості українських колій, шириною 1520 мм, вона матиме ширину 1435 мм.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Агенство США з міжнародного розвитку (USAID) допоможе Укрзалізниці оновити ділянку колії від Львова до станції Мостиська, яка знаходиться на кордоні з Польщею. Відповідний меморандум сторони підписали 24 листопада.
Модернізоване залізничне полотно використовуватимуть не тільки для вантажних, а й для пасажирських перевезень у напрямку країн ЄС. На відміну від українських колій, шириною 1520 мм, нова колія матиме ширину 1435 мм, зо відповідає стандартну для більшості європейських країн. Вона допоможе інтегрувати Укрзалізницю в Транс’європейську транспортну мережу ЄС.
Наразі найпоширенішою шириною колій є 1435 мм – вона складає 55% від довжини усіх колій у світі. Її називають європейською або міжнародною.
В Україні таке залізничне полотно використовують на деяких ділянках Закарпатської та Львівської областей, а також на прикордонних станціях Ягодин, Рава-Руська, Мостиська-2 і Вадул-Сирет, проте більшість колій мають ширину 1520 мм.
Через різницю у ширині колій на більшості прикордонних пунктів використовують устаткування для заміни коліс – такий процес триває аж 2-3 години. На пропускному пункті Мостиська-2 з 2003 року працювала система автоматичного розширення-звуження коліс SUW-2000, що скорочувала перетин кордону до 30 хв, проте згодом вона вийшла з ладу.
Приведення українських колій до міжнародних стандартів полегшить перетин кордону та значно скоротить його час – це позитивно вплине як на пасажирські, так і на вантажні перевезення. Так, після будівництва євроколії з Мостиської до Львова подорожі до Польщі стануть значно зручнішими.
Нагадаємо, з Києва до Будапешта 10 грудня запустять новий маршрут.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті