Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Martyn Jandula/Shutterstock

У Києві розглядають можливість запуску човникового руху непошкодженим тунелем між станціями метро «Деміївська» і «Теремки». Про це девʼятого грудня під час брифінгу повідомив директор Дептрансу Руслан Кадибор, розповідає «Суспільне».

В такому випадку інтервал руху між поїздами становитиме до пів години.

Човниковий рух означає, що поїзд рухатиметься в обидві сторони однією і тією ж колією, без розвороту в кінцевих пунктах. Раніше у київському метро таку практику застосовували при будівництві станції  «Театральна» у 1987 році, у перші роки роботи Оболонсько-Теремківської та Сирецько-Печерської ліній, а також у 2012-2013 роках між станціями «Виставковий центр» та «Іподром».

Кандибор розповів, що епіцентр проблеми знаходиться на ділянці між станціями «Деміївська» та «Либідська» – тут ще в кінці листопада фахівці зафіксували появу тріщин та просідання ґрунту. Нещодавно тріщини розширилися і через них почала просочуватись вода, тож у будь-який момент міг статися обвал, тому тунель вирішили перекрити.

У тунелі в місці утворення тріщин встановили маячки – наразі розлами перестали поширюватись. Рух води вдалось стабілізувати, підтоплень немає і всі шість станцій сухі. Наразі відповідні установи розробляють заходи першочергових протиаварійних робіт, зокрема підсилення тунелю зсередини, розповів Кандибор.

Нагадаємо, прокуратура вже почала розслідування у зв’язку з підтопленням тунелю, а частину транспорту міста перенаправили на маршрут «Теремки» – «Либідська».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button