Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Alexander Esseveld/Virgin Hyperloop One

Hyperloop One, футуристична транспортна компанія, яка планувала будівництво тунелів для надшвидкого перевезення пасажирів та вантажів, припиняє свою роботу. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на власні джерела.

Раніше Hyperloop розглядався, як перспективниий стартап та з дня заснування у 2014 році зібрав понад 450 мільйонів доларів. Спершу Hyperloop One збудувала тестову частину тунелю біля Лас-Вегаса та деякий час мала назву Virgin Hyperloop One після того, як компанія Virgin Річарда Бренсона інвестувала в проєкт. Згодом компанія вирішила зосередитись на перевезенні вантажу, а не людей, і Virgin прибрала своє імʼя з назви.

Фото: Kyle Cothern/Virgin Hyperloop One

Наразі компанія звільнила більшість працівників та намагається продати залишки активів, включно з тестовим тунелем та обладнанням. Hyperloop One також закрила свій офіс у Лос-Анджелесі та повідомила своїх працівників, яких залишили для контролю за продажем активів, що їх працевлаштування завершиться 31 грудня.

Дубайський конгломерат DP World підтримує Hyperloop One з 2016 року та володіє контрольним пакетом акцій. Після закриття компанії Маска залишки інтелектуальної власності буде передано дубайському конгломерату. У DP World та Hyperloop One на запит Bloomberg не відповіли.

Наразі ідея надшвидкісного шатла продовжує жити – кілька компаній знаходяться на різних стадіях будівництва власного прототипа гайперлуп, зокрема Hardt Hyperloop, Hyperloop Transportation Technologies Inc. та Swisspod Technologies.

А як же Hyperloop в Україні?

Фото: Володимир Омелян/Facebook

У лютому 2018 року у Twitter Міністерства інфраструктури з’явився загадковий анонс: «Всього три слова: “Hyperloop в Україні”». На брифінгу міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів, що запустити в Україні вакуумний потяг – цілком реальне завдання. Спорудження обіцяли розпочати у 2019 році, а вартість проєкту мала скласти три мільярди доларів.

У мережі цю новину сприйняли скептично та почали створювати меми. Згодом Омелян повідомив, що місце для тестового майданчика Hyperloop вже обрали та планують спільно з Єврокомісією заснувати в Дніпрі Центр транспортних інновацій.

Цього року, згідно з обіцянками міністерства, в Україні вже мав би працювати Hyperloop, проте для будівництва забракло фінансування. Як бачимо, втілити задум Маска не вдалось ні в Україні, ні закордоном.

Нагадаємо, київське метро скасувало закупівлю наскрізних поїздів українського виробництва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button