Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Сьогодні, 22 грудня, на маршрут на лівому березі Києва вийшли нові трисекційні низькопідлогові трамваї Татра-Юг, повідомляє КМДА. Цю модель виробляють на заводі Південмаш у Дніпрі.

Нові Татра-Юг курсуватимуть на маршруті №8 — від станції метро «Лісова» до станції «Позняки».

Раніше тут ходили дванадцять трамваїв, переважно старі одиночні вагони. За інтервалу руху в 10 хвилин вони перевозили приблизно 700 пасажирів на годину.

Тепер випуск скоротили до семи, а інтервал збільшили до 15 хвилин. Однак, як запевняють у КМДА, зрештою маршрут перевозитиме більше пасажирів — понад тисячу на годину — завдяки тому, що пасажиромісткість трисекційного трамваю майже у 2,5 раза більше, ніж одиночного.

Профільний паблік Управа КПТ повідомляє, що трамвайні вагони для маршруту №8 зняли з інших маршрутів — №28 та №35. Натомість старі трамваї перемістили на маршрути №22, 28 та 28д.

«Фактично це означає, що відбулась ротація нових та старих вагонів на різних маршрутах», — зауважують у пабліку.

Там додають, що наразі в Києві є 19 трамвайних вагонів типу Татра-Юг К1Т306. Декілька з них несправні й не виходять на маршрути, а один ще не введено в експлуатацію.

Місто придбало партію нових трамваїв коштом Європейського інвестиційного банку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button