Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Миколаївелектротранс

22 грудня в електротранспорті Миколаєва запустили QR-квиток, який дозволяє робити пересадки без додаткової оплати протягом 60 хвилин.

Систему розробляли протягом кількох місяців за допомогою команди Monobank. Грошей з міського бюджету не витрачали. «Миколаїв став першим містом в Україні, де започатковується така система оплати», — заявив директор Миколаївелектротранса Юрій Сметана.

Пасажири тролейбусів і трамваїв можуть розрахуватися за проїзд за допомогою будь-якої банківської картки. Вартість проїзду — 7 гривень — не змінилася і після запровадження безпересадкового квитка.

Жителі Києва також хотіли би такий квиток: цьогоріч вони підписали петицію з проханням запровадити разовий 90-хвилинний квиток вартістю 8 гривень. У КМДА відповіли, що це технічно неможливо через зупинку транспорту під час тривог. А голова Департаменту транспорту Руслан Кандибор вважає, що безпересадковий квиток має коштувати дорожче.

У багатьох містах Європи разовий квиток дозволяє без додаткової плати пересідати на інший транспорт протягом вказаного часу — це може бути 20, 60, 90 хвилин тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button