Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Oleksandr Sandler/Alltransua

Одеса стала третім містом України після Львова та Києва, де запустили низькопідлогові трамваї українського виробництва, розповідають у спільноті «Націонал-Урбанізм».

Наразі в Одесі курсує лише один трамвай типу К1Т306 від Татра-Юг, проте згодом їх стане більше – вони обслуговуватимуть магістральний маршрут № 7 «Північ–Південь». Реалізація проєкту стала можливою завдяки кредитам від Європейського інвестиційного банку.

Фото: Avendator/Alltransua

Місто замовило особливе компонування дверей: на відміну від київського, у третій секції їх менше, а перша – навпаки повністю з них складається. У коментарі до допису жителі Одеси розповіли, що в одеському трамваї двері відчиняються всередину, а не назовні.

Фото: Грашик/Alltransua

Автор каналу Odesa Mass Transit розповів, що на ділянці, викладеній ще у 2008 році, де рейки запресовані в бетонні плити за технологією BKV, новий трамвай «звучав, як відро з гайками», але на нових ділянках він їздить тихо.

Рух довгих трамваїв на цій ділянці у квітні 2023 року було припинено унаслідок просідання узвозу через будівництво поруч.

Нагадаємо, нещодавно такі трамваї запустили на маршруті Лісова–Позняки у Києві.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button