Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23538 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Yulii Shtel / Unsplash

Компанія ПроМобільність презентувала транспортну модель Ужгорода та околиць. До дев’ятого січня збирають відгуки.

Команда підрахувала, що в разі запропонованих у моделі змін середня тривалість поїздки в Ужгородському районі може зменшитись із 86 до 73 хвилин. Також може відбутися перерозподіл пасажирів: частка легкового транспорту в перевезеннях може зменшитись до 14%, а громадського — збільшитись.

Фахівці проаналізували проблеми автобусного сполучення та електричок у передмісті, а також у самому Ужгороді. До речі, це єдиний обласний центр України, де немає електротранспорту — ані тролейбусів, ані трамваїв.

Зокрема, відзначили, що крім застарілого рухомого складу та низької частоти руху пасажири не мають доступу до графіків і не можуть спланувати поїздку. У приміських автобусах розклад руху можна знайти хіба що на автостанціях та в салонах.

Приміські автобуси Ужгорода. Ілюстрація з презентації

Електричка, покликана сполучати місто з навколишніми селами, виглядає непривабливо, їде дуже повільно та рідко — лише три пари поїздів на добу. Графік підлаштований на розвезення працівників залізниці, в той час, як для платоспроможних пасажирів він незручний. Крім того, фахівці відзначили «криміногенну обстановку в салоні».

Серед пропозицій, покликаних покращити сполучення міста з околицями, — оптимізація графіків і маршрутів, запуск пришвидшеної електрички з Волосянки до Ужгорода. Зараз прилеглі села формально відносяться до інших громад — фахівці закликають інтегрувати ближнє передмістя в мережу. У довгостроковій перспективі пропонують налагодити рейковий транспорт до Мукачева.

Центр Ужгорода розриває навпіл річка Уж. Це впливає на ефективність сполучення. У довгій перспективі радять побудувати новий міст через Уж для громадського транспорту.

Скриншот із презентації

Ще одна проблема Ужгорода — міжнародні пункти пропуску. Місто розташоване впритул до словацького кордону. Тож фахівці пропонують відновити роботу пішохідної частини пункту Ужгород – Вишнє Нємецьке та запустити автобус із міста. У перспективі можна побудувати новий пропускний пункт Сторожниця – Загор.

ПроМобільність розробляє транспортні моделі, які допомагають передбачити, як зміниться рух транспорту за різних сценаріїв. Зокрема, у 2015 році створили транспортну модель Києва, також працювали над концепцією мобільності Подільського району, транспортними моделями Дніпра, Вінниці, Маріуполя тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button