Для Ужгорода та околиць розробили транспортну модель. Що вона передбачає?
Це єдиний обласний центр України, де немає електротранспорту — ані тролейбусів, ані трамваїв.
Це єдиний обласний центр України, де немає електротранспорту — ані тролейбусів, ані трамваїв.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія ПроМобільність презентувала транспортну модель Ужгорода та околиць. До дев’ятого січня збирають відгуки.
Команда підрахувала, що в разі запропонованих у моделі змін середня тривалість поїздки в Ужгородському районі може зменшитись із 86 до 73 хвилин. Також може відбутися перерозподіл пасажирів: частка легкового транспорту в перевезеннях може зменшитись до 14%, а громадського — збільшитись.
Фахівці проаналізували проблеми автобусного сполучення та електричок у передмісті, а також у самому Ужгороді. До речі, це єдиний обласний центр України, де немає електротранспорту — ані тролейбусів, ані трамваїв.
Зокрема, відзначили, що крім застарілого рухомого складу та низької частоти руху пасажири не мають доступу до графіків і не можуть спланувати поїздку. У приміських автобусах розклад руху можна знайти хіба що на автостанціях та в салонах.
Електричка, покликана сполучати місто з навколишніми селами, виглядає непривабливо, їде дуже повільно та рідко — лише три пари поїздів на добу. Графік підлаштований на розвезення працівників залізниці, в той час, як для платоспроможних пасажирів він незручний. Крім того, фахівці відзначили «криміногенну обстановку в салоні».
Серед пропозицій, покликаних покращити сполучення міста з околицями, — оптимізація графіків і маршрутів, запуск пришвидшеної електрички з Волосянки до Ужгорода. Зараз прилеглі села формально відносяться до інших громад — фахівці закликають інтегрувати ближнє передмістя в мережу. У довгостроковій перспективі пропонують налагодити рейковий транспорт до Мукачева.
Центр Ужгорода розриває навпіл річка Уж. Це впливає на ефективність сполучення. У довгій перспективі радять побудувати новий міст через Уж для громадського транспорту.
Ще одна проблема Ужгорода — міжнародні пункти пропуску. Місто розташоване впритул до словацького кордону. Тож фахівці пропонують відновити роботу пішохідної частини пункту Ужгород – Вишнє Нємецьке та запустити автобус із міста. У перспективі можна побудувати новий пропускний пункт Сторожниця – Загор.
ПроМобільність розробляє транспортні моделі, які допомагають передбачити, як зміниться рух транспорту за різних сценаріїв. Зокрема, у 2015 році створили транспортну модель Києва, також працювали над концепцією мобільності Подільського району, транспортними моделями Дніпра, Вінниці, Маріуполя тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті