Трамвай крізь оазу запустять у Саудівській Аравії — найдовшу безконтактну лінію у світі
Трамвайний маршрут пролягатиме крізь п’ять історичних і археологічних пам’яток.
Трамвайний маршрут пролягатиме крізь п’ять історичних і археологічних пам’яток.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Саудівській Аравії побудують трамвайну колію крізь оазу Аль-Ула. Французький виробник Alstom підписав контракт на понад 500 мільйонів євро.
Маршрут завдовжки 22,4 кілометра стане найдовшою у світі трамвайною лінією без контактної мережі. Нею курсуватимуть акумуляторні трамваї Citadis B, виготовлені на заводі в Ла-Рошелі у Франції.
Трамвайний маршрут налічуватиме 17 зупинок, сполучаючи аеропорт Аль-Ули з п’ятьма історичними локаціями. Серед них — об’єкт всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, археологічний комплекс Хегра з гробницями, висіченими у скелях; старе місто Аль-Ула; археологічний майданчик у Дедані; Джабаль-Ікма, яку завдяки численних петрогліфам називають бібліотекою просто неба; «Набатейський горизонт» із поселенням у скелях.
Трамвайне сполучення — це лише одна зі складових амбітного проєкту зі створення туристичного центру серед Аравійської пустелі. За генпланом проєкту планується 46 кілометрів трамвайної колії. Зараз в оазі вже стоїть концертний зал «Мерайя» — повністю дзеркальна будівля, спроєктована Жаном Нувелем, тут проводять щорічний музичний фестиваль.
Автори концепції стверджують, що пустеля та археологічні пам’ятки потребують захисту, тож проєкт буде максимально екологічним і сталим, однак невідомо, як це узгоджується з масштабами запланованого будівництва готелів, музеїв і галерей.
Alstom співпрацює з Саудівською Аравією понад 70 років: зокрема, французька компанія барала участь у будівництві швидкісної залізниці між Меккою та Мединою.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті