Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація: Alstom

У Саудівській Аравії побудують трамвайну колію крізь оазу Аль-Ула. Французький виробник Alstom підписав контракт на понад 500 мільйонів євро.

Маршрут завдовжки 22,4 кілометра стане найдовшою у світі трамвайною лінією без контактної мережі. Нею курсуватимуть акумуляторні трамваї Citadis B, виготовлені на заводі в Ла-Рошелі у Франції.

Візуалізація: Alstom

Трамвайний маршрут налічуватиме 17 зупинок, сполучаючи аеропорт Аль-Ули з п’ятьма історичними локаціями. Серед них — об’єкт всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, археологічний комплекс Хегра з гробницями, висіченими у скелях; старе місто Аль-Ула; археологічний майданчик у Дедані; Джабаль-Ікма, яку завдяки численних петрогліфам називають бібліотекою просто неба; «Набатейський горизонт» із поселенням у скелях.

Хегра (Мадаїн-Саліх). Фото: Sammy Six, CC BY 2.0

Трамвайне сполучення — це лише одна зі складових амбітного проєкту зі створення туристичного центру серед Аравійської пустелі. За генпланом проєкту планується 46 кілометрів трамвайної колії. Зараз в оазі вже стоїть концертний зал «Мерайя» — повністю дзеркальна будівля, спроєктована Жаном Нувелем, тут проводять щорічний музичний фестиваль.

Автори концепції стверджують, що пустеля та археологічні пам’ятки потребують захисту, тож проєкт буде максимально екологічним і сталим, однак невідомо, як це узгоджується з масштабами запланованого будівництва готелів, музеїв і галерей.

Alstom співпрацює з Саудівською Аравією понад 70 років: зокрема, французька компанія барала участь у будівництві швидкісної залізниці між Меккою та Мединою.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button